ابلاغیه جدید وزیر علوم در خصوص برنامه هفتم توسعه

وزیر علوم مسئولیت مطالعه، تدوین و تلفیق برنامه هفتم توسعه در بخش علوم، تحقیقات و فناوری را به موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی واگذار کرد.

به گزارش  گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، با ابلاغ محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی، مسئولِ مطالعه، تدوین و تلفیق برنامه هفتم توسعه در بخش علوم، تحقیقات و فناوری (وزارت عتف) شد. در این ابلاغیه خطاب به علی‌باقر طاهری‌نیا، رئیس مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی آمده است:

با عنایت به سوابق ۵۴ ساله آن مؤسسه در زمینه تدوین برنامه‌های توسعه آموزش عالی و برخورداری آن مؤسسه از گروه‌های مطالعاتی ذی‌ربط، مسئولیت مطالعه، تدوین و تلفیق برنامه هفتم توسعه در بخش علوم، تحقیقات و فناوری (وزارت عتف) به آن مؤسسه محول می‌شود.

انتظار می‌رود با مشارکت فعال معاونت‌ها، مراکز، دفاتر تابعه ستادی و دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی، با انجام مطالعات پشتیبان و آسیب شناسی برنامه‌های توسعه اول تا ششم، اهداف و سیاست‌ها و شاخص‌های مناسب برای تحول در آموزش عالی کشور براساس اسناد فرادستی به‌ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند تحول دولت مردمی تدوین و فراهم شود.

ابلاغیه جدید وزیر علوم در خصوص برنامه هفتم توسعه

انتهای پیام/۱۰۴/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha