پوشش ترافیکی محور های پر تردد سیرجان

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از حضور و هم افزایی ۵ واحد گشت انتظامی با تیم‌ های گشت پلیس راه برای کنترل محورهای پرتردد سیرجان _کرمان و سیرجان _بلورد این شهرستان در روزهای تعطیل هفته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ مرتضی امیر سبتکی گفت: با توجه به حجم ترافیکی و تردد بالای شهروندان در محورهای مواصلاتی شهرستان که اکثراً راهی مناطق خوش آب و هوای اطراف هستند، برای کنترل و کاهش سوانح جاده‌ ای تیم‌ های گشت کلانتری و پاسگاه های شهرستان نیز به تیم‌ یپلیس راه اضافه شده اند و به طور مستمر در تعطیلات و روزهای پایانی هر هفته برای کنترل تردد ها فعال خواهند بود.

پوشش ترافیکی محور های پر تردد سیرجان


وی با اشاره به اینکه بنا به بررسی‌ های میدانی ، حضور پلیس از نظر بازدارندگی و کاهش رفتارهای حادثه‌ ساز در سطح جاده‌ ها بسیار تاثیرگذار بوده است، بیان کرد: آمارها نشان می‌ دهد که هرجا پلیس حضور داشته تصادفات و تلفات جانی نیز کاهش پیدا کرده است.


فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با اشاره به قرار گرفتن شهرستان سیرجان در محورهای ترانزیتی مهم کشور و داشتن راه ارتباطی با استان‌های فارس، یزد و هرمزگان و ترددهای زیاد ناشی از معادن و دیگر شرکت‌ های تولیدی تصریح نشان کرد: در این رابطه عوامل انتظامی و گشت پلیس راه در قالب ۱۵ واحد در نقاط حادثه خیز محورهای مواصلاتی شهرستان به صورت شبانه‌ روزی فعال هستند و ضمن کنترل رفتارهای پرخطر تلاش می کنند از وقوع حوادث رانندگی پیشگیری شود.

پوشش ترافیکی محور های پر تردد سیرجان


سرهنگ مرتضی امیر سبتکی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی در این محورها با خودروهای حادثه ساز، هنجارشکنان و متخلفین که تخلفات رانندگی انجام دهند برابر قانون برخورد خواهند کرد و از تردد خودروها و موتورسیکلت‌های فاقد معاینه فنی، گواهینامه ، سیستم روشنایی و تجهیزات ایمنی و  وانت هایی که در قسمت بار مسافر حمل می کنند جلوگیری می شود.


وی در پایان با تقدیر از همکاری مردم با پلیس بیان کرد، به رانندگان و جوانان عزیز توصیه می شود با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و از انجام حرکات نمایشی و حادثه ساز در رانندگی پرهیز کنند.

پوشش ترافیکی محور های پر تردد سیرجان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha