کد خبر: 181871
۲۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۰۸
 آغاز ثبت نام مدارس شاهد زنجان

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد استان زنجان از ثبت‌نام دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر در مدارس شاهد استان زنجان تا ۲۰ تیرماه سال جاری خبر داد.

محمد اوجاقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، ضمن آرزوی موفقیت دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر، اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام دانش‌آموزان برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ در مدارس شاهد زنجان در مقطع  ابتدایی از اول خرداد تا ۲۰ خرداد، پایه هفتم دوره اول متوسطه از ۲۱ خرداد لغایت ۱۰ تیرماه و پایه دهم دوره دوم متوسطه از اول لغایت ۲۰ تیر ماه است.


وی با اشاره به اینکه ۲۲ مدرسه شاهد در استان زنجان وجود دارد،  تصریح کرد: مدارس شاهد استان زنجان به تفکیک در مقطع ابتدایی ۹ باب در مقطع متوسطه اول ۸ باب و در مقطع متوسطه دوم ۵ باب مشغول به فعالیت هستند.


معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس شاهد از طریق سامانه پادا به آدرس pada.medu.ir  انجام می‌شود، گفت: دانش‌آموزان با ورود به این سامانه می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود و درج اولویت‌های ثبت‌نامی اقدام کنند.


اوجاقی اضافه کرد: دستورالعمل ثبت‌نام مدارس شاهد در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ با توجه به تغییرات صورت گرفته در سامانه سیدا و سایت اداره‌کل شاهد بارگذاری شده و علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آن مراجعه کنند.


وی با اشاره به اهداف ثبت‌نام اینترنتی دانش‌آموزان شاهد، تصریح کرد: جلوگیری از اعمال نفوذ، صرفه‌جویی در زمان، تسهیل در ارائه خدمات و رعایت عدالت را از مهمترین اهداف ثبت‌نام اینترنتی دانش‌آموزان در مدارس شاهد عنوان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha