تعریف و اجرای 4 پروژه شاخص ترافیکی کاشان در سال 1401

شهردار کاشان، به تشریح پروژه‌های شاخص ترافیکی شهر در سال 1401 پرداخت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی شهرداری کاشان،حسن بخشنده امنیه با اشاره به تعریف و اجرای 4 پروژه شاخص ترافیکی شهر طی سال جاری گفت: عملیات عمرانی و اجرایی دو پروژه در آینده‌ای نزدیک آغاز شده و فرآیند عملیاتی دو پروژه دیگر بعد از تأیید و تکمیل طرح توسط مشاور شروع می‌گردد.

وی به تصویب پروژه روگذر تقاطع بلوار ساحلی و بلوار شهیدان بارفروش در شورای ترافیک کاشان اشاره و خاطرنشان کرد: این پروژه یکی از مطالبات شهروندان بوده که اجرای آن با هدف کاهش تصادفات و تسهیل در تردد شهروندان در مسیرهای منتهی به زودی آغاز می‌شود.

شهردار کاشان از طراحی و ایجاد دوربرگردان در تقاطع بلوار شهید معمار و بلوار شهید حاج علی فارسی به عنوان پروژه مهم ترافیکی مورد نظر در سال جاری نیز خبر داد و گفت: این پروژه در محدوده عرشه ششم زیرگذر اجرا می شود.

بخشنده امنیه با یادآوری اینکه پیش از این، تقاطع بلوار شهید معمار و بلوار شهید فارسی به صورت تقاطع غیرهمسطح درنظر گرفته شده بود بیان کرد: بر اساس نظر مشاور جدید و با هدف کاهش هزینه ها و اتمام پروژه متناسب با استانداردهای ترافیکی، این پروژه در قالب اصلاح طرح قبلی به صورت دوربرگردان اجرا می‌شود.

وی، همچنین از ارائه طرح اولیه در خصوص میدان جهاد و میدان شهید زجاجی خبر داد و گفت: این دو طرح در صحن علنی شورا ارائه گردید که مقرر شد مشاور، اقدامات لازم را به منظور ارائه طرح‌های نهایی تحت نظارت شهردار انجام دهد تا به سرعت بعد از تأیید طرح‌ها، عملیات اجرایی پروژه در دو میدان آغاز شود.

شهردار کاشان با اشاره به رویکرد خود برای تحول در زیرساخت‌ها به ویژه در حوزه ترافیک متذکر شد: اجرای پروژه‌های کارآمد و موثر در کاهش ترافیک شهر مبتنی بر مطالعات دقیق و تخصصی یکی از سیاست‌های اصلی مدیریت شهری در این دوره است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha