لزوم تشکیل نهضت حل مشکلات و بازگشت  واحد های تولیدی به چرخه تولید در استان زنجان

استاندار زنجان گفت: در استان زنجان باید نهضت حل مشکلات واحدهای تولیدی و بازگشت آنها به چرخه تولید ،  تشکیل شود تا بتوان به واحدهای مشکل‌دار استان  در بازگشت به چرخه تولید کمک کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از زنجان ،  محسن افشارچی صبح روز چهارشنبه در جلسه  کارگروه رفع موانع تولید استان  با اشاره به اهمییت جلسات کارگروه اظهار کرد: این جلسات  برای حل و تسهیل در روند مشکلات واحدهای یا تعطیل یا مشکل‌دار استان است تشکیل می‌شود تا بتوانیم  قدمی در راستای حل مشکلات سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی برداریم.

وی با اشاره به  ورشکستگی و تعطیلی واحدهای تولیدی بیان کرد: مهمترین کار  بازگرداندن این واحدها به چرخه تولید است و ما وظیفه داریم در  حل مشکلات این  واحدهای ورشکسته و تعطیل است کاری انجام دهیم .

استاندار زنجان  با توجه به راه اندازی نهضت حل مشکلات واحدهای تولیدی  و بازگشت آنها به چرخه تولید در کشور گفت : در استان نیز باید این نهضت تشکیل شود تا بتوان به واحدهای مشکل‌دار در بازگشت به چرخه تولید کمک کرد.

افشارچی با اشاره به به مشکلات واحدهای تولیدی که تعداد آنها در استان ۶۴ واحد است بیان کرد : با توجه به این‌که رسیدگی به مشکلات تک تک واحدهای تولیدی زمان‌بر است  و باید کمیته‌ای برای حل این مشکلات به صورت یکجا تشکیل شود و مسئولی برای هماهنگی این واحدها باید تعیین شود تا بتوانیم مشکلات برخی از این واحدها را به صورت یکجا حل کنیم و سرمایه‌گذاران را ترغیب سرمایه گذاری در این واحد کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha