رفع خطر ساختمان های تجاری و اداری ناایمن در دستور کار شهرداری منطقه ۱۷

ساختمان های تجاری و اداری ناایمن در سطح منطقه ۱۷ شناسایی شده که شهرداری منطقه، مجدانه پیگیر آنها تا زمان رفع موارد مطرح شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷،جلسات کمیته ایمنی هر دو هفته یکبار  با حضور رضا شنگی شهردار منطقه و رئیس کمیته ایمنی و اعضای کمیته مذکور به همراه مدیران و کارشناسان منطقه ۴ سازمان آتش نشانی در منطقه برگزار می شود.

 شنگی با اشاره به ساختمان های ناایمن سطح منطقه تصریح کرد: برای تمامی ساختمان‌ های ناایمن منطقه، درسال جاری اخطار صادر شده که در صورت عدم رفع  موارد ناایمنی در اداره شهرسازی نواحی، پرونده تشکیل خواهد شد.

شهردار منطقه اظهار کرد: از تعدادی مالکین ساختمان های ناایمن  و گودهای رها شده که دارای سطح خطر بالایی برای شهروندان می باشند، در نواحی دعوت به عمل آمده و به صورت شفاهی و کتبی تمام موارد ناایمن بررسی و ابلاغ شده است که در صورت استنکاف بعد از مدت مقرر شده، به مراجع قضایی ارجاع می گردند.

  شنگی گفت: مطابق یکی از مصوبات جلسات، تیم کارشناسی متشکل از آتش نشانی، HSE و معاونت اجتماعی از ۱۲ سرای محله بازدید کرده اند که برای آنها شناسنامه ایمنی حریق  صادر شده و برای ۲ سرای محله دیگر نیز تا انتهای هفته شناسنامه ایمنی حریق صادر خواهد شد و بدون هیچ اغماضی درصدد رفع آن خواهیم بود.

شهردار منطقه خاطرنشان کرد: با همکاری آتش نشانی برای سینما بهاران نیز مجوز بهره برداری موقت صادر شده است.

 انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha