مهار کرونا، با اقدامات بی نظیر کادر بهداشت و درمان و تهیه واکسن میسر شد

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه صفر شدن کرونا خبر مسرت بخشی برای ملت ایران بود، گفت: حسن تدبیر ستاد ملی کرونا، اقدامات بی نظیر کادر بهداشت و درمان، عزم دولت برای تولید و واردات واکسن و خرید واکسن از خارج و در نهایت فرهنگ عمومی مردم، باعث شد تا تلفات از 700 تا 800 نفر در روز، به صفر برسد.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت،حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه، سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی،  با اشاره به اعلام خبر صفر شدن فوتی های کرونا از سوی دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تصریح کرد: معتقد هستم که عملکرد وزارت بهداشت و دولت سیزدهم در مقابله با کرونا، بسیار مثبت است.
وی افزود: در حال حاضر شرایط آرامی در کشور حکمفرماست و مردم با آرامش خاطر به امورات خود پرداخته و زندگی عادی از سر گرفته شده است، این شرایط، متاثر از اقدامات مثبت وزارت بهداشتِ دولت سیزدهم است.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس عنوان کرد: حسن تدبیر ستاد ملی کرونا، اقدامات بی نظیر کادر بهداشت و درمان، عزم دولت برای تولید و واردات واکسن و خرید واکسن از خارج و در نهایت فرهنگ عمومی مردم، باعث شد تا تلفات از 700 تا 800 نفر در روز، به صفر برسد که مدیون زحمات شهدای نظام سلامت و همچنین کادر بهداشت و درمان کشور هستیم.
وی در پایان تاکید کرد: شخص رییس جمهور، وزارت بهداشت، مجلس شورای اسلامی، کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، ستاد ملی مقابله با کرونا و همه دست به دست هم دادند تا این ویروس کنترل شود.
گفتنی است؛ دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، روز پنچ شنبه 12 و جمعه ۲۰ خرداد اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته، آمار بیمار فوتی های ناشی از کرونا، صفر بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha