برگزاری ۳۶ ساعت آموزش جبرانی در تابستان برای دانش آموزان متوسطه استان کرمان

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان در نشست شورای معاونان آموزش و پرورش استان از برگزاری ۳۶ ساعت آموزش تابستانی جبرانی برای دانش آموزان دوره متوسطه در چهار درس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ اصغر پارسا در این نشست با بیان اینکه از قبل پیش‌ بینی می‌ شد که با افت تحصیلی دانش آموزان پس از بازگشایی مدارس رو به رو شویم، اظهار کرد: در دوران کرونا به دلیل محدودیت‌ های آموزش مجازی، زمان آموزش‌ ها کمتر شد و یادگیری مجازی هم کیفیت آموزش حضوری را نداشت.

وی افزود: برنامه آموزش جبرانی برای دانش‌ آموزانی است که حد نصاب قبولی را کسب نکرده‌ اند، اما ممکن است دانش‌ آموزانی هم حد نصاب قبولی را کسب کرده‌ باشند, اما با نظر شورای مدرسه، نیاز به گذراندن دوره جبرانی داشته باشند، در همین راستا ۳۶ ساعت آموزش، در چهار درس در نظر گرفته‌ شده است که حدود ۲۰ درصد دانش آموزان در این دوره‌ ها نیاز به حضور خواهند داشت.

 معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان خاطر نشان کرد: شرکت در دوره جبرانی هزینه‌ ای برای خانواده‌ ها ندارد و با تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونا و حمایت رئیس‌ جمهور اعتبارات لازم برای دوره جبرانی تثبیت یادگیری اختصاص داده‌ شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha