افتتاح چندین طرح عمرانی و ورزشی در بخش زیدآباد سیرجان

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان ارز افتتاح چندین طرح عمرانی و ورزشی در بخش زیدآباد این شهرستان از جمله طرح بهسازی و آسفالت معابر ۲۰ روستای این بخش با حضور مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری کرمان و جمعی از مسئولان شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان، علی یعقوبی پور گفت: این طرح‌ ها با هزینه ۱۶۶ میلیارد ریال از اعتبارات بخشداری و دهیاری‌ های روستایی به اتمام رسیدند و شامل: زیر سازی و آسفالت معابر، طرح هادی روستای مبارکه و زمین چمن ورزشی روستای دهنو است و بیش از ده هزار نفر از مردم روستاهای بخش زید آباد از مزایای طرح‌ های افتتاح شده بهره‌ مند می شوند.


وی در مورد پروژه آسفالت معابر تصریح کرد: طرح بهسازی و آسفالت معابر روستایی بخش زیدآباد به طول ۱۳۰ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در ۲۰ روستای بخش زیدآباد به بهره برداری رسید.

سرپرست فرمانداری ویژه سیرجان با بیان اینکه این طرح ها از محل اعتبارات دهیاری ها و با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تامین شده است، افزود: شبکه آسفالت معابر روستای محمودآباد به طول ۷ هزار مترمربع و با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال، معابر روستای حسین آباد عبدالله تقی به طول ۷ هزار متر مربع و با صرف اعتبار  ۳۰ میلیارد ریال و پروژه آسفالت معابر روستای مبارکه به طول ۱۰ هزار متر مربع و با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال به نیابت از دیگر پروژه ها به بهره برداری رسید .

علی یعقوبی پور با اشاره به اینکه زمین چمن مصنوعی روستای دهنو با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید، اظهار کرد: کلنگ احداث زمین ورزشی روستای عماد آباد نیز با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به زمین زده شد.

وی در حاشیه بازدید از قلعه درویش زیدآباد با بیان اینکه ارزش این بنای تاریخی فراتر از استان و در حد ملی عنوان می‌ شود، خاطر نشان کرد: با احیای قلعه درویش زیدآباد ثابت کردیم با دست‌ های خالی، ولی با وحدت و همدلی می‌توان کارهای بزرگی انجام داد و انتظار می‌ رود تا دیگر بناهای تاریخی شهرستان با ایجاد فضای همدلی و نیز استفاده از ظرفیت‌ های موجود، مرمت و حفظ شوند و با همکاری و هماهنگی تمام دستگاه‌ های اجرایی زمینه رونق صنعت گردشگری در این شهرستان فراهم شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha