برگزاری چهارمین دوره جشنواره ملی «ترنم فتح» در مازندران

سردار «ملکی» از برگزاری چهارمین دوره جشنواره ملی «ترنم فتح» ویژه گروه‌های موزیک نیروهای مسلح در مازندران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری چهارمین دوره جشنواره ملی «ترنم فتح» به میزبانی استان مازندران خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره یکم تیر از ساعت 9 الی 11 صبح در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر برگزار می‌شود.
وی، تقویت گروه‌های موزیک نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه و نیروی انتظامی، ارتقاءبخشی و کیفیت‌بخشی و نمایش گذاشتن توان گروه‌های موزیک ستاد کل را از اهداف جشنواره برشمرد و گفت: با برنامه ریزی ستاد کل نیروهای مسلح، بنیاد حفظ آثار، مجموعه اداره کل استان و معاونت هنری جشنواره‌ در سه سطح استانی، منطقه‌ای و ملی برگزار می‌شود.
سردار ملکی با بیان اینکه آثار منتخب بخش استانی جشنواره، در مرحله منطقه‌ای نیز رقابت می‌کنند، افزود: هفت یگان برتر مناطق کشور به مرحله ملی راه می‌یابند و در این مرحله نیز آثار داوری و از برگزیدگان تقدیر به عمل می‌آید.
این مسئول با بیان اینکه استان تهران در سه دوره قبل میزبان این جشنواره بود و چهارمین دوره جشنواره به میزبانی مازندران برگزار خواهد شد، افزود: همچنین این مراسم به صورت ویدئوکنفرانسی در استان‌ها پخش خواهد شد.
سردار ملکی اضافه کرد: اختتامیه چهارمین جشنواره «ترنم فتح» قرار بود اسفند در مازندران برگزار بشود که بخاطر سویه جدید کرونا «امیکرون» لغو شده بود.
این مسئول با بیان اینکه در این جشنواره از سه گروه موزیک برتر با حضور مهمانان کشوری و لشکری و نمایندگان گروه‌های موزیک هفت منطقه کشور، تقدیر به عمل می‌آید، بیان داشت: این جشنواره با همکاری نیروهای مسلح استان و مجموعه اداره کل حفظ آثار استان برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: گروه موزیک رزم‌نوازان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر در این رقابت حضور دارد و امیدواریم همانند سه دوره قبلی شاهد موفقیت و درخشش این گروه باشیم.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha