بذرپاشی مکانیزه چمن ورزشگاه وطنی قایمشهر انجام شد

پروژه تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و تکمیل سکوی غربی این استادیوم که رییس‌جمهور در سفر استانی ۲۰ اسفند ماه پارسال به استان برای آن مهلت چهار ماهه تعیین کرده بود قوت گرفت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، به نقل از روابط عمومی فرمانداری قایمشهر، پروژه تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و تکمیل سکوی غربی این استادیوم که رییس‌جمهور در سفر استانی ۲۰ اسفند سال گذشته به استان برای آن مهلت چهار ماهه تعیین کرده بود ، از روزهای سال جاری با پیگیری و دستور استاندار و تشکیل کارگروه ویژه به ریاست مشاور ارشد و دستیار ویژه استاندار وارد فاز جدید شد و سرعت گرفت.

 هرچند بستر سازی زمین ورزشگاه کاربسیار سخت و پیچیده ای بود ، اما با تلاش شبانه روزی در خرداد ماه امسال این وعده  هم محقق شد و این پروژه به مرحله بذرپاشی چمن طبیعی رسید.

دستیار ویژه استاندار و رئیس کارگروه ویژه پروژه اتمام ورزشگاه وطنی که بازدید هفتگی از این ورزشگاه بازدید داشت گفته که روند بذر پاشی مکانیزه چمن این ورزشگاه تمام شده است.

طبق اعلام ثلاثی در درقسمت های دیگر این ورزشگاه هم پیمانکاران مشغول فعالیت هستند و  قول داده اند که به زودی کارهای ورزشگاه تمام می شود و دولت آن را تحویل مردم و ورزشکاران خواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha