ضرورت توجه به زیر ساخت‌ها در توسعه فوتبال زنجان / لزوم پابه کار آمدن بخش خصوصی

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان زنجان گفت : در بحث فوتبال استان زنجان توجه به زیرساخت‌ها از جمله مقوله مهم به شمار می‌رود.

جواد بازرگان صبح روز سه شنبه در بازدید از خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان با تاکید بر اینکه یکی از رویکردهای اصلی اداره‌کل ورزش و جوانان استان، استفاده از ظرفیت‌های ارزشمند در راستای توسعه ورزش در استان است، اظهار کرد: یکی از این ظرفیت‌ها رسانه‌ها هستند که می‌تواند در این زمینه یاری‌گر این اداره‌کل باشد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری سلامت در خصوص وضعیت فوتبال استان زنجان گفت :  در بحث فوتبال استان دو مقوله را باید مد نظر گرفت یک بحث زیر ساخت است و دوم خریداری یک تیم دسته دو یا سه است که هر دو مقوله مستلزم هزینه است.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان، تصریح کرد:  بازدیدی  که مدیر عامل شرکت توسعه و تجهیزات از این ورزشگاه داشتند مقرر شد بخشی از این ورزشگاه حداقل تا پایان شهریور ماه به اتمام برسد.

بازرگان  با بیان اینکه اختصاص اعتباری  توسط استاندار زنجان به این ورزشگاه در نظر گرفته شده است گفت: در حدود ۲۵ میلیارد هم خود پروژه اعتبار دارد که بازم نیازمند توجه مسولان است.

وی با اشاره به عملکرد ضعیف پیمانکار شرکت توسعه تجهیزات افزود: توافقی که شده است پیمانکار پروژه را عوض کنیم تا بتوانیم مبلغی را هم جذب کنیم.

این مسئول داشتن یک تیم برای استان را از مطالبات استاندار و دغدغه‌های خود دانست و عنوان کرد: در صدد هستیم حداقل تیمی در حد دسته دو یا سه برای استان خریداری کنیم و این هم مستلزم هزینه است که ابتدا باید پیش بینی اعتبار صورت بگیرد.

بازرگان با بیان اینکه حداقل برای نگه داشتن تیم حداقل سالانه ۷ یا ۸ میلیارد اعتبار نیاز است که باید تخقق پیدا کند تصریح کرد:  باید بخش خصوصی پای کار بیاد تا بتوانیم تیمی در شان استان و مردم داشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha