سامانه ارتباطات مردمی اداره کل غله و خدمات بازرگانی زنجان راه اندازی شد

مدیر روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از راه اندازی سامانه ارتباطات مردمی با هدف رسیدگی به نظرات، پیشنهادات، انتقادات، تخلفات حوزه آرد و نان و ثبت شکایت مردمی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، وحید اکبری با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای تکریم ارباب رجوع و ایجاد ارتباط مستقیم با شهروندان استان، سامانه ارتباطات مردمی به صورت تلفن گویا و پیامک راه‌اندازی شده است .

وی خاطرنشان کرد:  شهروندان زنجانی می‌توانند برای ارتباط با تلفن گویا با شماره 33453740 و برای ارسال پیامک با شماره 3000241014 تماس حاصل فرمایند.

مدیرروابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه حوزه عمل و محیط‌های پیرامونی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، تامین و ذخیره سازی گندم، تامین کالاهای اساسی(آرد، نان، برنج و شکر) و نظارت بر فعالیت سلیوها  و کارنجات آردسازی است، بیان کرد: از همه شهروندان استان زنجان خواهشمندیم موارد اعلامی خود را از طریق سامانه گویای تلفنی و ارسال پیامک اطلاع رسانی نمایند و به موارد ارسالی طبق دستورالعمل، رسیدگی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha