پخش یکهزار ثانیه تیزر صرفه جویی مصرف آب از شبکه استانی کردستان

مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب استان کردستان گفت: در هفته صرفه جویی امسال حدود یکهزار ثانیه تیزر صرفه جویی از سوی شرکت آب و فاضلاب کردستان تهیه و از شبکه استانی پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان،   ادریس شریفی با اشاره به نامگذاری هفته نخست تیر ماه به عنوان هفته صرفه جویی و آغاز فصل گرما و افزایش مصرف آب در جامعه گفت: در این مدت شرکت آبفا استان کردستان با هدف اطلاع رسانی و ارتقای فرهنگ صحیح و بهینه مصرف آب در جامعه در شهرهای تابعه برنامه های متنوعی در راستای مصرف بهینه آب برگزار می کند.


وی نقش آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگسازی نحوه مصرف آب و صرفه جویی مصرف آب در جامعه را بسیار مهم و تاثیرگذار ارزیابی کرد و گفت: در هفته صرفه جویی امسال حدود یکهزار ثانیه تیزر صرفه جویی از سوی شرکت آب و فاضلاب کردستان تهیه و از شبکه استانی پخش می شود.

مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب استان کردستان با اشاره به اینکه آب یک کالای حیاتی و بدون جایگزین است افزود: در راستای استفاده بهینه از آب و جلوگیری از هدررفت آن در حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و فضای سبز اقدامات فرهنگی متنوعی در بخش های مختلف جامعه بعمل آمد.


شریفی خاطرنشان کرد: پخش تیزرهای صرفه جویی از صدا و سیمای کردستان، انجام تبلیغات محیطی با محوریت صرفه جویی در اماکن پرتردد شهرهای مختلف استان، مصاحبه مدیران با رسانه ها، تولید و انتشار گزارش خبری و مصاحبه تلویزیونی و مطبوعاتی، پخش گزارش خبری از وضعیت مصرف از شبکه استانی، استفاده از تمام ظرفیت ها در استان از جمله روحانیون و سخنرانان، اساتید دانشگاه و سایر گروه های مرجع و تأثیرگذار برای دعوت مردم به صرفه جویی در مصرف آب، انتشار گسترده فعالیت ها در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی استان از اقدامات شرکت آبفا کردستان در این هفته است.


وی افزود: امید است این اقدامات بستر مناسبی برای مدیریت صحیح استفاده از آب در جامعه فراهم کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha