بسته‌های جدید برای ماندگاری پزشکان متخصص در مناطق محروم تعریف می‌شود

وزیر بهداشت در بازدید از مرکز جامع خدمات سلامت شهری روستایی غلامان شهرستان راز و جرگلان در مرز ایران و ترکمنستان اعلام کرد: بسته‌های جدید برای ماندگاری پزشکان متخصص در مناطق محروم تعریف می‌شود.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت، دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه این بازدید با اشاره به برنامه های وزارت بهداشت برای توسعه زیرساخت های حوزه سلامت خراسان شمالی، گفت: خراسان شمالی را استانی محروم می دانیم که باید رسیدگی های بیشتری به آن شود. در مناطق محروم، بسته های جدیدی را تعریف کرده ایم که نیروی متخصص بیشتر و ماندگارتری حضور داشته باشند.
وی افزود: سقف کارانه پزشکان متخصص در مناطق محروم برداشته شد که این باعث انگیزه بیشتر برای خدمت و ماندگاری در مناطق محروم می شود. 
دکتر عین اللهی در این بازدید ضمن گفتگو با کادر بهداشتی این مرکز و مراجعان، دستوراتی جهت رفع کمبودهای این مرکز بهداشتی و درمانی صادر کرد. 
وزیر بهداشت همچنین دستور فعالیت ۲۴ ساعته این مرکز بهداشتی و درمانی به منظور تسهیل در دسترسی مردم به خدمات را صادر کرد. 
در این مرکز علاوه بر خدمات ویزیت پزشک، خدمات پرستاری، مامایی، مراقبت سلامت، آزمایشگاه، بهداشت محیط و سلامت روان ارائه می شود. 
جمعیت تحت پوشش مرکز جامع خدمات سلامت شهری روستایی غلامان شامل دو هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت شهری و ۵ هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت روستایی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha