رایزنی با مسئولان عراقی برای ارائه خدمات درمانی جامع به زائران عتبات عالیات

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: در بازدید از بعثه طبی جمهوری عراق در کشور عربستان، درخصوص همکاری دوجانبه برای ارائه خدمات درمانی جامع به زائران ایرانی اربعین حسینی، گفت‌وگو و تبادل نظر شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت؛ دکتر سیدعلی مرعشی که برای نظارت بر روند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران ایرانی حج تمتع در کشور عربستان به‌سر می‌برد، امروز از محل بیمارستان عراق در عربستان و خدماتی که در موسم حج به زائران عراقی حج تمتع داده می شود، بازدید کرد.

مرعشی گفت: در حاشیه این بازدید با رئیس مرکز پزشکی حج عراق و رئیس اورژانس این کشور دیدار و درخصوص نحوه ارائه خدمات درمانی به زائران ایرانی در ایام اربعین حسینی، تبادل نظر و هماهنگی‌های لازم انجام شد.

رایزنی با مسئولان عراقی برای ارائه خدمات درمانی جامع به زائران عتبات عالیات

وی تاکید کرد: بعد از ایام حج، نشست دوجانبه با مرکز پزشکی عراق با هدف هم افزایی در ایام اربعین حسینی برگزار می‌شود تا علاوه بر خدمات ارائه شده در سال‌های گذشته در کربلا و نجف، درباره موضوعاتی چون تعداد آمبولانس‌های مستقر در عراق، کادر درمانی مستقر در بیمارستان الحسین (ع) و امکاناتی که عراق برای زائران ایرانی در ایام اربعین فراهم می کند، گفت‌وگو و هماهنگی بیشتر انجام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha