رشد ۵۰ درصدی اعمال جراحی در بیمارستان نورافشار

رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار از افزایش بالغ بر 50 درصدی انجام عمل‌های جراحی این بیمارستان خبر داد.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت؛ دکتر مهدی فرنقی زاد با بیان این مطلب گفت: بر اساس آمارهای موجود، تعداد اعمال جراحی انجام شده در این بیمارستان در سه ماهه ابتدای امسال، نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته با رشد بیش از  50 درصد همراه بوده است.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار با اشاره به اینکه از ابتدای امسال بالغ بر 1200 عمل جراحی در این بیمارستان صورت گرفته است تصریح کرد: بیمارستان فوق تخصصی نورافشار با در اختیار داشتن 5 اتاق عمل مجزا، 2 بخش مراقبت های ویژه، 5 بخش بستری، اورژانس، آزمایشگاه، تصویربرداری، فیزیوتراپی، آب درمانی و داروخانه، شرایط مناسبی را برای حضور بیماران در این  بیمارستان فراهم کرده است.

وی در پایان با بیان این نکته که بخش قابل توجهی از اعمال جراحی در این بیمارستان به صورت کم تهاجمی و به روش آرتروسکوپیک و آندوسکوپیک انجام می شود افزود: این اعمال جراحی در حوزه های مختلف از جمله اعمال پیچیده مغز و اعصاب، ارتوپدی، اورولوژی و لاپاراسکوپی است.

گفتنی است؛ بیمارستان فوق تخصصی نورافشار، تنها بیمارستان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در داخل کشور محسوب می شود و همواره در تلاش است تا بر اساس نیت واقف و برپایه اهداف متعالی و انسان ‌دوستانه بزرگترین نهاد مردمی کشور نقش موثرتری در تسکین آلام دردمندان و بیماران داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha