پیام فرمانده انتظامی شهرستان لامرد  به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر

بمناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر فرمانده انتظامی شهرستان لامرد پیامی به همین مناسبت صادر کر د.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)از فارس,سرهنگ مهراب زارع پور فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لامرد گفت :گسترش مصرف مواد مخدر و اعتیاد به‌عنوان یکی از تهدیدکننده‌های اصلی پیشرفت، رفاه و امنیت جامعه بشری به شمار می رود .ورود مواد مخدر صنعتی و روانگردانها، بر دشواری ها و سیاهی‌های ناشی از پدیده اعتیاد و قاچاق افزوده است.
از وابستگی به موادمخدر باید پیشگیری و دانش کنترل موادمخدر نیز توسعه یابد. مبارزه با این پدیده شوم یکی از مهم‌ترین عوامل در کاهش آسیب‌های اجتماعی محسوب می‌شود.بدون شک کنترل و کاهش معضل مواد مخدر و اعتیاد به‌عنوان اولویت‌دارترین آسیب اجتماعی، مستلزم مشارکت موثر و حداکثری، نهادهای مختلف حاکمیتی، قضایی، انتظامی، امنیتی و اجرایی و استفاده از طرح های کارشناسی و نوآورانه برای امر پیشگیری در اعتیاد و ظرفیت گروه‌های مرجع اجتماعی به ویژه تشکل‌های مردم نهاد، فعالان اجتماعی، خیران و سایر اقشار در راه مبارزه با مواد مخدر می باشد.
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره  شهدا وجانبازان سرافراز عرصه مبارزه با مواد مخدر در استان و شهرستان لامرد و روز جهانی و هفته مبارزه با مواد مخدر، ازهمه‌ی دست اندرکاران عرصه پرخطر مبارزه با مواد مخدر  قدردانی می کنم .
خبرنگار:جمشید غضنفری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha