پل دوربرگردان پل امام حسن مجتبی (ع) زنجان  افتتاح شد

دوربرگردان (یوترن) پل امام حسن مجتبی(ع) شهر زنجان با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از زنجان، منصور مرادلو  در آئین بهره برداری دوربرگردان غیر همسطح( یوترن) پل امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به اینکه وجود پروژه های نیمه تمام در سطح شهر باعث نارضایتی شهروندان شده است اظهار کرد: در این راستا دغدغه اصلی مجموعه شورای شهر و شهرداری، تکمیل پروژه های نیمه تمام شهر است.

وی بیان کرد: اجرای پروژه دوربرگردان غیر هم سطح پل امام حسن مجتبی(ع) نمونه ای از کار  جهادی عوامل شهرداری و همراهی شورای شهر زنجان بود  اجرا ودر ظرف چند ماه تکمیل شد.

رئیس شورای شهر زنجان،  با اشاره به اینکه شورای شهر و شهرداری تکمیل پروژه ‌های نیمه کاره را در دستور کار خود دارد افزود:  تکمیل پروژه سبزه میدان و بازگشایی معبر پادگان ارتش از مهمترین اولویت‌ها  است.

مرادلو بیان کرد: با افتتاح این پروژه تاثیر به سزایی در کاهش حجم ترافیکی بزرگراه ۲۲ بهمن و در اتصال بخش غرب به شرق این بزرگراه تاثیر گذار است.

وی در پایان ضمن قدردانی از دستگاه‌های دخیل در این پروژه گفت: شهرداری، راه و شهرسازی، و همچنین  پیمانکار پروژه جهاد نصر در فرآیند طراحی تا اجرای این پروژه مشارکت خوبی داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

در ادامه علیرضا انصاری، معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهردار زنجان با اشاره به اینکه در اجرای پروژه پل امام حسن  مجتبی (ع) و دوربرگردان این پروژه  ۴۸ میلیارد تومان  اعتبار هزینه شده است  افزود: مبلغ ۱۷ میلیارد تومان فقط احداث پروژه دوربرگردان بوده است.

وی با توجه به این‌که تردد وسایل نقلیه در محور بزرگراه ۲۲ بهمن در خطوط شرق به غرب و شمال به جنوب و بالعکس زیاد بود بیان کرد:  برای کاستن از مشکلات ترافیکی این مسیر ، به پل غیرهمسطح نیاز بود تا پروژه اصلی تکمیل شود.

انصاری یادآوری کرد : این پروژه در سال ۹۷ کلنگ‌زنی شد و در مدت یک سال پل اصلی به اتمام رسید و یوترن نیز بعد از آن آغاز و امروز ۴ تیرماه سالجاری  به بهره‌برداری رسید و زیر بار ترافیک رفت .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha