ریشه‌کنی اعتیاد با رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال در کردستان

استاندار کردستان گفت: عزم استان برای مبارزه با مواد مخدر و تقویت راه‌های پیشگیری از این بلای خانمان‌سوز جدی است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در جلسه گرامیداشت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام گرفته برای مبارزه و ریشه کنی مواد مخدر در استان گفت: همه تلاش مجموعه مدیریت استان باید معطوف به پیشگیری و جلوگیری از گرایش و ابتلا جوانان به مواد مخدر باشد که نیازمند اقدام و عمل قاطعانه است.


وی از مبارزه با مواد مخدر، به عنوان جهادی مقدس و در راستای صیانت و حفظ سرمایه‌های انسانی نام برد و افزود: نباید اجازه دهیم نسل جوان و استعدادهای سرشار استان درگیر مواد مخدر و آسیب‌های ناشی از این معضل شوند و در این راستا باید همه امکانات و ظرفیت‌ها بکارگیری شود.


زارعی کوشا تاکید کرد: در استان، تنفر عمومی نسبت به پدیده شوم اعتیاد و مواد مخدر وجود دارد که همین بستر می‌تواند زمینه مناسب برای برخورد جدی‌تر با این مساله را فراهم کند.


استاندار کردستان تقدیم سه هزار و ۸۵۰ شهید در راه مبارزه با مواد مخدر در کشور را نشانه جدیت نطام در مقابله با آن عنوان کرد و اظهار داشت: علاوه بر مقابله با قاچاقچیان و باندهای مواد مخدر باید  زمینه‌ها و ریشه‌های  بروز این بلای خانمان برانداز را خشکاند.

زارعی کوشا گفت: رشد شاخص و تقویت بنیان‌های اقتصادی استان و ایجاد اشتغال می‌تواند تا حدود زیادی از ابتلای جوانان و گرایش آنان به مواد مخدر را کاهش می‌دهد.
در این مراسم  استاندار کردستان از خانواده‌ شهید گرانقدر “ساسان سامانی”و جانباز “بختیار منصوری” که در راه مبارزه با مواد مخدر به درجه رفیع شهادت و جانبازی نائل آمده‌اند تقدیر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha