اخذ سند مالکیت برای بیش از ۱۲۹ هکتار از اراضی  ورامین

مدیر امور منابع آب ورامین از اخذ دو فقره سند مالکیت شش دانگ تک برگی برای مساحتی افزون بر ۱۲۹ هکتار از بستر نهرهای طبیعی طغان – خاوه و کهنک در محدوده عملکرد این امور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از تهران، "محمد داودی" با اعلام این مطلب، تصریح کرد: با تلاش و پیگیری کارشناسان واحد آب های سطحی این امور و با همکاری دفتر حقوقی و اداره ثبت اسناد این شهرستان، به منظور حفاظت از انفال و بستر مجاری آب‌های سطحی و جلوگیری از تعرض و دست اندازی افراد سودجو و زمین خواران به بستر رودخانه ها،مسیل ها و انهار طبیعی شهرستان ورامین، نسبت به اخذ سند مالکیت برای بیش از ۱۲۹ هکتار از بستر نهرهای طبیعی طغان – خاوه و کهنک در محدوده شهرستان پیشوا اقدام شد.

وی با بیان اینکه با اخذ این اسناد، ضمن تثبیت مالکیت شرکت متبوع بر بستر نهرهای طبیعی مذکور، از هرگونه تعرض افراد سود جو جلوگیری به عمل آمده است، تصریح کرد:  اقدامات این امور تا اخذ سند مالکیت برای بستر تمامی مجاری آب‌های سطحی حوزه عملکرد، ادامه خواهد داشت.

داودی در پایان ضمن تقدیر از تلاش های و پیگیری های مستمر کارشناسان واحد آب های سطحی این امور، خاطر نشان کرد: امور منابع آب ورامین در نقش حاکمیتی خود با هر گونه تخلف و تصرف مطابق با قانون برخورد لازم را به عمل خواهد آورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha