ارائه ۱۷۰۸ خدمت حقوقی به مددجویان تهرانی

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان تهران،گفت: ۱۷۰۸ مورد خدمت حقوقی در ۳ ماهه سال جاری به مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان تهران ارائه شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از تهران، ولی اله محمدی، با تبریک هفته قوه قضائیه ارائه خدمات حقوقی و قضایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد، اشاره کرد و گفت: در سه ماهه نخست امسال  ۱۷۰۸  نفر از خدمات مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی برخوردار شده اند.

وی افزود: این خدمات شامل تنظیم اظهارنامه، شکوائیه، دادخواست، لایحه شرکت در جلسات دادگستری و اعلام وکالت در پرونده های قضایی از سوی وکلای معاضدت و نیکوکار است.

محمدی با بیان اینکه در این مدت زمان  ۱۶۷ میز حقوقی در سطح استان تهران برپا شده است،افزود: در این راستا ۱۵۷ وکیل نیکوکار با کمیته امداد در استان تهران همکاری دارند.

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان ،خاطرنشان کرد: وکلای نیکوکار در هفته به صورت متناوب در مجموعه کمیته امداد استان تهران حضور دارند و مددجویان به آنها مراجعه کرده و این خدمات حقوقی و قضایی را دریافت می‌کنند.

وی،بیان کرد: از جمله برنامه‌های کمیته امداد در استان تهران برای مددجویان، مشاوره و خدمات حقوقی و قضایی است؛ مشکل حقوقی مددجویان در بسیاری موارد از طریق کمک وکلای نیکوکار حل می‌شود و موجب احقاق حق آنها شده و آرامش را به آنها بر می‌گردانند.

محمدی در پایان به برنامه های این اداره به مناسبت هفته قوه قضائیه اشاره کرد و افزود: با حضور معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و هیأت همراه به مددجویانی که دارای مشکلات حقوقی در محاکم هستند یا مدعی  ضایع شدن حق و حقوق خود در محاکم قضایی هستند و سایر افراد متقاضی خدمات حقوقی و معاضدت قضایی مشکلات خود را بیان می کنند و اقدامات لازم برای آنها انجام خواهد شد.

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان تهران،اظهار کرد: پرونده‌های مربوط به مسائل خانوادگی و امور حسبی، بیشترین موضوعات مرتبط با خدمات حقوقی و قضایی مددجویان  تحت حمایت این نهاد را شامل می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha