تاسفانه بیشترین سهم از تصادفات مربوط به عابرین پیاده می شود

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه شهر امن تصریح کرد:بزرگراه آزادگان با حدود 15 درصد از تصادفات ، ناایمن ترین بزرگراه است

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از  مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ  محمد رازقی  صبح امروز در برنامه زنده شهر امن در استودیو پلیس پایتخت که از شبکه پنج سیما پخش می شد حضور یافت و درخصوص  تصادفات در بزرگراهها  و سهم بزرگراههای ناایمن  توضیح داد .
سرهنگ رازقی  گفت : متاسفانه بزرگراه آزادگان با حدود 15 درصد از تصادفات ، ناایمن ترین بزرگراه ما می باشد و بزرگراه امام علی  ( ع ) نیز  با 8 درصد ناایمن می باشد و در رتبه دوم جای دارد .
وی  ادامه داد :  در مجموع 58 درصد از تصادفات فوتی مربوط به بزرگراهها می شود که بیشتر تصادفات ما بین ساعات 20 الی  24 روی می دهد .
سرهنگ رازقی معاون عملیات  پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت  : متاسفانه بیشترین سهم از تصادفات مربوط به عابرین پیاده می شود .
وی  گفت : خیلی از محدود ها را ما با گذاشتن موانع محدود کرده ایم تا عابرین نتوانند از این معابر عبور نکنند اما باز هم شاهد عبور عابرین پیاده از عرض بزرگراهها هستیم .
سرهنگ رازقی  با اشاره به آشکارسازیها در سطح معابر  گفت : پلیس راهور تهران بزرگ با پیگیرهایی که انجام داد ، نسبت به آشکار سازی علایم و افزایش روشناییها در سطح معابر اقدام  که تاثیر بسزایی در کاهش تصادفات و ایمنی تردد ها داشته است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha