ارائه جدیدترین خدمات درمان ناباروری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

رئیس مرکز درمان ناباروری میلاد از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: این مرکز در راستای ارائه خدمات تخصصی وفوق تخصصی درمان ناباروری برای عموم مردم ایجاد شده و در حال حاضر جدیدترین خدمات این حوزه ، به زوجین نابارور با تعرفه های دولتی ارائه می شود.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت،دکتر نیره خادم،خاطر نشان کرد: در حال حاضر جدیدترین روش های درمان ناباروری در این مرکز ارائه می شود ،به نحوی که با برخی از کشور های خارجی در بخش درمان ناباروری قابل رقابت است.

 وی با اشاره به اینکه تاکنون به حدود 13 هزار زوج ناباروردر دانشگاه علوم پزشکی مشهد خدمات ارائه شده است گفت: خدماتی مانند میکرواینجکشن، آی یو آی، انتقال جنین فریز و هیستروسکوپی در این مرکز برای زوجین نابارور ارائه می شود.

استاد گروه زنان و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه هزینه خدمات درمان ناباروری در مراکز بخش خصوصی بسیار بالاست، گفت: در مرکز درمان ناباروری میلاد، خدمات با تعرفه های دولتی و با حضور اعضای هیات علمی به بیماران ارایه می شود.

دکتر خادم تصریح کرد: در طی سال هایی که از افتتاح مرکز ناباروری دانشگاه می گذرد، بیش از صد هزار سیکل تخصصی نازایی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شده که حاصل این تلاش ها تولد بیش از سی هزار نوزاد سالم به روش ای وی اف است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha