دستور وزیر کشور برای ارسال سریع امکانات برای حادثه دیدگان زلزله هرمزگان

وزیر کشور در تماس تلفنی با استاندار هرمزگان، ضمن استماع آخرین گزارش از خسارات زلزله هرمزگان دستور داد امکانات لازم برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان به سرعت ارسال شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت، تماس تلفنی دکتر احمد وحیدی با مهدی دوستی در ساعات اولیه پس از وقوع این زمین لرزه انجام و دستورات لازم صادر شد.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان تاکنون شمار قربانیان این زلزله به پنج نفر افزایش یافته است.

همچنین محمد مخبر، معاون اول رییس جمهور صبح امروز(شنبه) در نخستین ساعات پس از وقوع زلزله در حوالی بندر خمیر استان هرمزگان، در تماس تلفنی با استاندار هرمزگان، در جریان آخرین وضعیت پس از وقوع زلزله و اعزام تیم‌های ارزیاب قرار گرفت.

معاون اول رییس جمهور همچنین با تاکید بر رسیدگی فوری به زلزله زدگان، از استاندار هرمزگان خواست حداکثر توان و سرعت خود را برای آواربرداری و امدادرسانی به مردم زلزله زده بکار گیرند.

استاندار هرمزگان نیز در این تماس تلفنی گزارشی از آخرین وضعیت در مناطق تحت تاثیر زلزله ارائه کرد و از اعزام تیم های ارزیاب و آماده باش کامل نیروهای امدادی استان برای کمک به زلزله زدگان خبر داد.

بنابر گزارش موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زلزله‌ای به بزرگی ۶.۱ ریشتر ساعت ۲ و ۲ دقیقه بامداد امروز، بندر خمیر و بخش‌های دیگر استان هرمزگان را لرزاند و پس لرزه‌هایی به بزرگی ۶.۳ ریشتر هم در ساعت ۳ و ۵۴ دقیقه بامداد، رخ داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha