در برنامه های اوقات فراغت عدالت در توزیع امکانات برای مناطق کم برخوردار مورد توجه قرار گیرد

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان تاکیدکرد: در  برنامه های اوقات فراغت تابستان عدالت در توزیع امکانات امکانات برای مناطق کم برخوردار مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ، ابوالفضل رفیعی صبح روز شنبه در کارگروه اجتماعی، فرهنگی و زنان ضمن تبریک هفته ازدواج اظهار کرد: امیدواریم فرصتی فراهم شود برای گره گشایی از موانع ازدواج و ترویج ازدواج که بتوانیم تاثیرات آن را در جوانی جمعیت شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه کارگروه بسیار مهم است و باید با اقدامات برنامه ریزی شده و اقدامات ایجابی  در حوزه آسیب های اجتماعی انجام شود افزود: با محوریت  اداره کل امور اجتماعی در قالب قرارگاه فرهنگی و اجتماعی کارها را  ادامه خواهیم داشت  که این قرارگاه یک ظرفیت  اجرایی و عملیاتی را برای پیگیری مصوبات و ... باقدرت ادامه خواهیم داد .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به اینکه در خصوص ایام اوقات فراغت برنامه ها با محوریت آموزش و پرورش و دستگاه های مرتبط است  تاکید کرد : برنامه ها  با هماهنگی دفتر امور اجتماعی عدالت باشد و همچمین عدالت در توزیع امکانات برای مناطق کم برخوردار مدنظر قرار بگیرد.

رفیعی با بیان اینکه  در بحث عفاف و حجاب قرارگاهی در استانداری  تشکیل است افزود : تمرکز ما اقدامات ایجابی و فرهنگی است و بایستی قبل از اعمال قانون و برخوردی که انجام شود معتقدیم که بخش اعظم ظرفیت ها و امکانات در بحث فرهنگی و ایجابی باشد تا امر مقدس عفاف و حجاب را در جامعه ترویج کنیم.

وی با اشاره به اینکه  در بحث کودکان کار نیاز به هماهنگی بین بخشی وجود دارد افزود : باید این موضوع به صورت جدی تر دنبال شود تا اطمینان خاطر داشته باشیم که اشرافیت کامل و مداخله به موقع صورت گیرد.‌


این مسئول با اشاره به موضوع تکدی گری بیان کرد : این موضوع دغدغه تمام مردم است و در  این موضوع قانون داریم و تکدی گری جرم است و بایستی قانون در این خصوص اعمال شود و نیاز است  شهرداری در تمام شهرهای استان ورود کند و تا تکدی‌گری از سطح شهر جمع آوری شود و بایستی بررسی هایی نیز در خصوص این افراد نیز انجام شود تا در توانمندسازی و  حمایتی آن ها اقداماتی صورت گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha