مجموعه انتظامی در همه مراحل پشتیبان مردم و اهداف نظام بوده است

فرمانده انتظامی استان کرمان در دیدار با سرپرست فرمانداری و رئیس دادگستری شهرستان سیرجان، گفت: از افتخارات مجموعه انتظامی حمایت همیشگی از امنیت و آرامش مردم و حرکت در مسیر اهداف نظام بوده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار عبدالرضا ناظری که به مناسبت هفته قوه قضائیه به سیرجان سفر کرده بود، در دیدار با رئیس دادگستری، دادستان و رئیس دادسرای نظامی شهرستان سیرجان، گفت: خوشحال هستیم که در هفته قوه قضاییه به خدمت شما رسیدیم که بتوانیم تقدیر و تشکر از زحمات شما عزیزان داشته باشیم.


سردار ناظری اظهار داشت: ما دو دستگاهی هستیم که بیشتر مواقع کارها و مأموریت های بر زمین مانده سایر سازمان ها بر دوشمان است و همیشه دلیلی وجود دارد که نتوانیم دست روی دست بگذاریم.


وی گفت: امروز هم در طرح اقتصادی که در کشور در حال اجرا است، ما دو دستگاهی هستیم که در خط مقدم سایر دستگاه ها هستیم که این مسئله توفیق بزرگی برای ماست و افتخاری است که اجر معنوی نیز برای ما دارد.


فرمانده انتظامی استان کرمان، اظهار کرد: انشاءالله با همکاری دستگاه قضایی و انتظامی شهرستان سیرجان شاهد افزایش امنیت در سطح شهرستان و استان باشیم که با توجه به بحث مهاجرت پذیری شهرستان اهمیت همکاری این دو سازمان دو چندان می شود.


سردار ناظری تصریح کرد: پلیس در همه مراحل پشتیبان نظام بوده و از مرحله همه گیری کرونا تا توطئه های دشمن در راه اندازی اغتشاشات و در همه این مراحل همه نیروها اعم از کادر و نیروهای وظیفه کوچکترین لغزشی نداشتند و در همه مراحل پشتیبان نظام بودند.


وی ادامه داد: خواسته و مطالبه اصلی مردم در هر شرایطی امنیت است که انشالله با همکاری این دو دستگاه این مطلوب حاصل شود.


فرمانده انتظامی استان ضمن آرزوی توفیق در سال قضایی جدید برای همه کارکنان دستگاه قضایی شهرستان خاطرنشان ساخت: یکی از وظایف مهم هر دو دستگاه نظم دادن به امور قضایی و انتظامی و صیانت از نیرو های مجموعه انتظامی است.

بستر ساز فعالیت همه سازمان ها، امنیت است

فرمانده انتظامی استان کرمان در دیداری جداگانه با علی یعقوبی پور، سرپرست فرمانداری ویژه سیرجان، گفت: بستر ساز فعالیت همه سازمان‌ ها امنیت است، که انشاءالله با همکاری فرماندهی انتظامی و فرمانداری ویژه شهرستان این امر به بهترین نحو ممکن رقم بخورد و بتوانیم با تمام توان خدمت کنیم.


سردار عبدالرضا ناظری خطاب به سرپرست فرمانداری سیرجان، عنوان کرد: هرچند که از گذشته تا به امروز در سطح شهرستان در سمت های متفاوت علمی و دانشگاهی توفیق خدمتگزاری به مردم را داشته اید، اما در این موقعیت حساس اقتصادی در این شهرستان با ویژگی های حساس موقعیتی که دارد انتصاب حضرتعالی انتخاب هوشمندانه ای بود که انشاءالله بتوانیم با همکاری هم در این خط مقدم توفیق خدمتگزاری به نظام و مردم عزیز را داشته باشیم.


وی اظهار داشت: به دلیل حجم بالای ترافیکی جاده های استان و خصوصاً شهرستان به موجب وجود معادنی که وجود دارد، وظیفه پلیس در حوزه حراست از جاده ها دو چندان می‌شود و همچنین تاکیدی که مقام معظم رهبری برای به حداقل رساندن تلفات جاده ای دارد که همه ارگان ها را پای کار بیاورند که مطلع شدیم در روزهای ابتدایی انتصاب جنابعالی بازدیدهایی از محورهای مواصلاتی شهرستان داشتید، که اینجانب از این موضوع بسیار خرسند شدم و مایه مباهات است اهمیتی که به این موضوع خطیر می دهید.


فرمانده انتظامی استان کرمان ابراز داشت: برای پیشگیری از جرائمی که در سطح شهرستان و همچنین تفرجگاه های خارج شهری کار پلیسی و انتظامی به تنهایی کفایت نمی کند و باید در کنار کار پلیس کار فرهنگی هم انجام شود.


سردار ناظری گفت: همچنین روز مبارزه با مواد مخدر را داشتیم که جناب رئیس جمهور تاکید زیادی بر همکاری همه دستگاه ها جهت کنترل این آسیب اجتماعی بزرگ و فراگیر را داشتند که انشاءالله با توکل به خداوند و با همکاری هم بتوانیم در خط مقدم این مبارزه قرار داشته باشیم البته دستگیری و مجازات قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر به تنهایی کافی نیست و باید به گونه ای باشد که پس از تحمل مجازات شرایطی برای اشتغال شان فراهم باشد که دیگر سمت این بلای خانمان سوز نروند.


وی در پایان خاطر نشان ساخت: انشاءالله ظرفیتی فراهم شود که در سطح شهرستان با تجهیز دوربین های مدار بسته بتوانیم از لحاظ امنیتی شرایطی را فراهم کنیم که کمتر شاهد سرقت باشیم و این مسئله را خصوصاً در محل های شلوغ و پر رفت و آمد مثل بازار و مرکز شهر بتوانیم به حداقل ممکن برسانیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha