53 هزار خدمت پزشکی و درمانی به زائران خانه خدا ارائه شد

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: تیم‌های پزشکی و درمانی هلال‌احمر ایران تاکنون حدود 53 هزار مورد خدمات پزشکی و درمانی به زائران ایرانی حج تمتع ارائه داده‌اند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت؛ دکتر سیدعلی مرعشی در تشریح خدمات درمانی ارائه شده به زائران ایرانی حج تمتع در کشور عربستان و توسط مجموعه پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر گفت: از روز 26 خرداد تا پایان روز گذشته، یازدهم تیرماه در مجموع 18 هزار و 246 مورد ویزیت زائران در مطب‌ها و مجموعه‌ها انجام شده است.

مرعشی افزود: در بازه زمانی یاد شده 100 مورد بستری زائران بیمار را در مکه مکرمه و مدینه منوره داشته‌ایم و 2649 مورد نیز خدمات پاراکلینیکی شامل آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی و ... در مکه و مدینه به زائران ایرانی ارائه شده است. همچنین 10 هزار و 216 مورد خدمات پرستاری، 14 هزار و 892 مورد نسخ درمانگاه‌ها، و یکهزار و 6 مورد نیز نسخ مطب‌ها بوده است.

وی با تاکید بر اینکه حال عمومی زائران ایرانی خوب و شرایط تا کنون مناسب بوده است، افزود: در مجموع در 17 روز گذشته 52 هزار و 788 مورد خدمات پزشکی و درمانی به زائران ایرانی خانه خدا در کشور عربستان ارائه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha