کشف ۳۷ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در زنجان/ دستگیری سارق با ۲۴ فقره سرقت

فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف ۳۷ قبضه سلاح بادی و شکاری غیر مجاز توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ، سردار  محمد طراقیه با اعلام این خبر بیان داشت : ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودرو های عبوری در اتوبان تبریز – زنجان به یک دستگاه خودرو کامیونت باری مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود : با هماهنگی قضائی در بازرسی از خودرو مورد نظر ۳۷ قبضه سلاح بادی و شکاری غیر مجاز خارجی که به صورت ماهرانه در زیر بار کامیون جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه در این رابطه یک نفر به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد، گفت: کارشناسان ارزش کالای کشف شده را بیش از ۱۸ میلیارد ریال  برآورد کردند.

دستگیری سارق با ۲۴ فقره سرقت

وی در ادامه  از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای سیم برق با ۲۴ فقره سرقت توسط ماموران پلیس آگاهی استان خبر داد و اظهار کرد: در پی وقوع سرقت سیم برق در شهرستان زنجان موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مسئول افزود: تیم رسیدگی کننده به پرونده با تلاش شبانه روزی و تحقیقات تخصصی خود موفق به شناسایی سارق حرفه ای و سابقه دار در این ارتباط شدند.

سردار طراقیه با اشاره به اینکه سارق پس از هماهنگی های قضائی در یک عملیات پلیسی دستگیر شد ، افزود : متهم در تحقیقات تخصصی به ۲۴ فقره سرقت سیم برق اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی در پایان ، خرید و فروش کالای قاچاق را جرم و ضربه ای بر اقتصاد داخلی و اشتغال کشور عنوان کرد و بیان داشت: پلیس به صورت قاطع و با تمام توان با قاچاقچیان برخورد خواهد کرد و از هیچ تلاشی برای مقابله با سارقان و بالا بردن احساس امنیت در جامعه فروگذار نخواهد کرد، از شهروندان  درخواست  کرد هر گونه موارد مشکوک را در این رابطه با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha