بیش از ۶۰ درصد سبد هزینه ای خانوار  به مسکن اختصاص دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت : امروزه ۶۰ تا ۷۰ درصد از سبد هزینه ای خانوار  به هزینه مسکن اختصاص دارد و این مطلوب نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان،  سید محمد شعاعی شامگاه چهارشنبه با حضور در نشست خبری راه و شهرسازی با اصحاب رسانه استان با بیان اینکه تولید مسکن در دولت سیزدهم یکی از تکالیفی است به دستگاه ها ابلاغ شده است، اظهار کرد: تولید مسکن یکی از وعده های دولت سیزدهم است  و منابع مالی و زیرساخت‌های مربوطه در جریان ساخت این پروژه دخیل است.

وی با بیان اینکه مسکن یکی از مهم ترین مسائل جامعه ما است، افزود:  امروزه ۶۰ تا ۷۰ درصد از سبد هزینه ای خانوار  به هزینه مسکن اختصاص دارد و این مطلوب نیست.

بیش از ۶۰ درصد سبد هزینه ای خانوار  به مسکن اختصاص دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه تلاش حاکمیتی باید به این باشد که این ۶۰ الی ۷۰ درصد هزینه را کاهش دهد افزود : باید سیاست هایی داشته باشیم تا این دغدغه مردم را کاهش دهیم تا بتوانیم چالش های بعدی را مدیریت کنیم تا به سمت ثبات و پایداری مسائل معیشتی مردم برسیم .

شعاعی با بیان اینکه استان زنجان در نهضت ملی مسکن پیشرو است، افزود: همچنان دغدغه‌های زیاد و هماهنگی های زیادی داریم که باید رفع شود.

وی با بیان اینکه تحویل واحد های مسکونی به متقاضیان با کمترین هزینه از اهداف ما است، افزود: قیمت تمام شده پروژه های نهضت ملی مسکن به نسبت کمتر از واحد های خصوصی است.

این مسئول با اشاره به اینکه تجربیات یک نوع ضعف و قوت است افزود : ماحصل و خروجی آن در طرح نهضت ملی مسکن تعللی از پارامتر ها در بحث قیمت و زمان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha