دیدار جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با رئیس هلال‌احمر در مکه

جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به همراه معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت، در دیدار با رئیس جمعیت هلال‌احمر از فعالیت‌ها و اقدامات مرکز پزشکی این جمعیت در ایام حج تمتع تقدیر کردند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت؛ حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین رکن الدینی جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به همراه اکبر رضایی معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت، پس از بازدید از بیمارستان هلال‌احمر در مکه، با دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر دیدار و از فعالیت مرکز پزشکی حج و زیارت در ایام حج تمتع در مکه و مدینه و نظارت بر مسائل بهداشت و سلامت و ارائه خدمات درمان و دارو به زائران تقدیر کردند.

جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت همچنین از مرکز فرماندهی عملیات اضطراری هلال‌احمر در مکه بازدید کرد و خواستار حضور قوی‌تر مجموعه پزشکی هلال‌احمر در ایام اربعین حسینی و همچنین راه‌اندازی این مرکز برای مراسم اربعین در شهر نجف شد.

دکتر کولیوند نیز در این دیدار گزارشی از اقدامات هلال‌احمر در مراکز درمانی جمعیت در مکه و مدینه ارائه و اقدامات و دستورالعمل‌های آموزشی این جمعیت را در موضوعات توجیه زائران توسط پزشکان، نظارت بر مسائل بهداشتی هتل‌ها و آشپزخانه‌ها، و مراکز درمانی جمعیت در منا و عرفات که آماده بهره‌برداری هستند، تشریح کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha