روایت رسانه از کرمان، روایت درستی نیست

استاندار کرمان در نشست معاون و مدیران سیمای رسانه ملی گفت: روایت رسانه از استان کرمان، روایت صحیح و واقعی نیست.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار عصر چهارشنبه ۱۵ تیر ماه در نشست معاون و مدیران سیمای رسانه ملی و جمعی از نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: روایت صحیح و درستی از استان کرمان در رسانه نشده است، مردم آن چیزی را می‌ شناسند که رسانه بیان می‌ کند  نه آن چیزی که هست. 

وی افزود: بعضا روایت رسانه از اتفاقاتی که در استان رخ می‌دهد، باعث ایجاد مشکل می‌ شود. به عنوان مثال بازتاب پخش اخبار کشف مواد مخدر، اثری از تلاش استان در مقابله با این پدیده شوم و زحمات و تبعات آن دیده نمی شود.

استاندار کرمان، ابراز داشت: کرمان در مقابله با پدیده قاچاق مواد مخدر، چوب کشور را می‌ خورد و اولین جایی است که جلوی قاچاقچیان گرفته می‌ شود.

 فداکار به طبیعت متنوع استان نیز اشاره و تاکید کرد: ظرفیت‌ های منحصر به فردی در کویر لوت، کشاورزی، صنعتی، فرهنگ و شخصیت‌ های بزرگ و علمی این استان وجود دارد که می‌ تواند به آن پرداخته شود.

وی به نقش رزمندگان کرمان و لشکر ثارالله در دفاع مقدس و شخصیت بزرگ شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره و خاطر نشان کرد: ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی باید در قالب آثار فاخر و ماندگار بیان شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha