انعقاد تفاهم نامه بازدید گردشگران از معادن استان کرمان

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت معادن استان کرمان در حوزه گردشگری گفت: در بازدید وزیر صمت از معادن استان مقرر شد که معادن به روی مردم و گردشگران باز شوند تا مردم از نزدیک از این جاذبه ها دیدن کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان،شهباز حسن پور در جلسه مجمع نمایندگان استان کرمان که با حضور مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان و جمعی از مسئولان و سرمایه گذاران بخش گردشگری در اتاق بازرگانی کرمان برگزار شد، اظهار کرد: موضوع بازدید گردشگران از معادن استان کرمان؛ در قالب تفاهم نامه ای بین وزیر صمت و شرکت معدنی گهر زمین منعقد شد.

وی در ادامه، افزود: برای اولین بار در سفر رئیس جمهور بودجه قابل قبولی برای حوزه گردشگری پیش بینی شده که نباید به آن قانع باشیم.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس به تهیه نقشه راه و برنامه مدون و مشخصی برای توسعه گردشگری استان کرمان اشاره و تصریح کرد: سالهای پیش روی گردشگری کرمان را باید با نقشه راه برنامه ریزی کنیم.

حسن پور گفت: در بحث اطلاع رسانی ظرفیت های گردشگری ضعیف هستیم و باید در این زمینه در سرتاسر کشور بویژه استان تهران اقدامات شایسته ای انجام گیرد.

وی با بیان اینکه دعوت از تورهای مختلف گردشگری را راه‌ حلی برای معرفی ظرفیت‌ های گردشگری این خطه است، ابراز داشت: خیلی از گردشگران خارجی مشتاق و علاقه مند حضور در ایران به ویژه استان کرمان هستند که برگزاری جشنواره‌ ها و رویدادهای گردشگری می‌ تواند به این موضوع کمک کند و منبع درآمدی نیز برای مردم مناطق مختلف گردشگری باشد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر ضمن درخواست از مدیر کل میراث‌ فرهنگی استان کرمان در خصوص دعوت از وزیر میراث‌ فرهنگی برای سفر به استان کرمان، خاطرنشان کرد: خوشبختانه اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی در زمینه ارائه تسهیلات تبصره ۱۸ عملکرد خوبی در سطح استان و کشور داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha