افتتاح ۳ هزار میلیارد ریال پروژه راهداری همزمان با سفر رئیس جمهور

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کردستان گفت: همزمان با سفر رییس جمهور به کردستان ۳ هزار میلیارد ریال پروژه در حوزه راه در کردستان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، محمدراشد مدرس‌گرجی روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های راه همواره از مطالبات مردم کردستان بوده و در این راستا پروژه‌های متعدد در سطح راه‌های مواصلاتی و راه‌های روستایی استان در حال اجراست.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کردستان افزود: متأسفانه شاخص راه روستایی آسفالت در استان بسیار پایین‌تر از میانگین کشوری است و همین امر موجب شده که مبحث آسفالت راه‌های روستایی به یک مطالبه عمومی تبدیل شود. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان اعلام کرد: با برنامه ریزی انجام شده طی ۲ سال پیش رو بیش از ۳۵۰ کیلومتر راه روستایی در استان آسفالت می‌شود.

مدرس‌گرجی افزود: همزمان با سفر رئیس جمهور به کردستان ۳ هزار میلیارد ریال پروژه در حوزه راه در کردستان افتتاح می‌شود. وی خاطرنشان کرد: ساخت راه روستایی به طول ۹۴ کیلومتر روکش آسفالت راه‌های اصلی فرعی و روستایی به طول ۹۵ کیلومتر اصلاح ۸ نقطه پر تصادف ایجاد روشنایی طولی به طول ۴.۵ کیلومتر و ۲ باب آشیانه ماشین‌آلات از پروژه‌های قابل افتتاح در سفر رئیس جمهور به کردستان است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کردستان اظهار کرد: در این سفر همچنین عملیات اجرایی ۳۷۰ کیلومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد ریال شروع خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha