نماینده ولی فقیه و سرپرست زائران ایرانی وارد مکه شد

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه و سرپرست زائران ایرانی بامداد جمعه پس از محرم شدن درمیقات جحفه؛ وارد مکه مکرمه شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب بامداد امروز جمعه (۱۷ تیرماه) با استقبال آقای سید صادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت و جمعی از معاونین و مدیران بعثه مقام معظم رهبری و این سازمان وارد مکه مکرمه شد.

وی در بدو ورود به مکه مکرمه، در گفتگویی با بیان برنامه‌های بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت برای زائران ایرانی سرزمین وحی در ایام تشریق، توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در دیدار با خادمین ضیوف الرحمان را یادآور شد.

وی با اشاره به موفقیت آمیز بودن عملیات انتقال زائران ایرانی به سرزمین عرفات ابراز امیدواری کرد که حجاج کشورمان با تدابیر اندیشیده شده در سلامت و آرامش وظایف دینی خود را انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت همچنین با اشاره به حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین رکن الدینی جانشین سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت در کنار زائران ایرانی در مدینه منوره و مکه مکرمه افزود: خدمتگزاران ضیوف الرحمان در بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت تلاش دارند بهترین خدمات به حجاج کشورمان در این سفر معنوی ارائه شود.

امسال نزدیک به چهل هزار زائر ایرانی در مناسک حج تمتع حضور دارند. حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب شب گذشته از طریق فرودگاه جده وارد عربستان شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha