ترریق نوبت یاد آور واکسن، استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه ها تنها راه مقابله با موج جدید کرونا

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهر، با اعلام آمادگی مجموعه سلامت شهرستان برای مقابله با موج جدید کرونا، براهمیت مراجعه حداکثری شهروندان برای تزریق واکسن یادآور علیه کرونا، استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه ها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، سرپرست این مجموعه با اشاره به افزایش موارد ابتلا به بیماری کرونا ابراز داشت: در حال حاضر با توجه به کاهش میزان ایمنی واکسن در بسیاری از واکسینه شده ها، از بین رفتن کامل فاصله گذاری اجتماعی و افزایش مسافرت های داخلی و خارجی، رعایت شیوه نامه های بهداشتی، استفاده از ماسک در مکان های شلوغ و تزریق واکسن یاد آور یک امر ضروری و غیر قابل اجتناب محسوب می‌گردد .
مهندس «هادی اکبری» درباره آمادگی کامل مجموعه سلامت شهرستان اظهار کرد: هم اکنون با توجه به تغییرات ظهور بیماری، علائم بیشتر مانند شبه سرماخوردگی ظهور می‌کند که ضروری است با توجه به قدرت سرایت و شرایط مساعد ایجاد شده برای رشد تصاعدی موارد کووید-۱۹، تمامی افراد دارای علائم از ماسک استفاده نمایند و در همین راستا و با هدف پیشگیری از ازدیاد موارد درگیر، به تمامی اعضای تیم سلامت وضعیت آماده باش اعلام شده است.
او افزود: در تمامی ۹ مرکز جامع سلامت شهرستان هم اکنون، سبد واکسیناسیون مطابق با برنامه کشوری موجوجود می باشد و آمادگی پذیرش افراد جهت تزریق نوبت یادآور واکسن جهت افراد بالای ۱۸ سال و تکمیل نوبت های ناقص تمامی گروه های سنی را دارند.
مسوول سلامت شهرستان ادامه داد: نیروهای بهداشتی در مراکز جامع سلامت ما هر روز در نوبت صبح پذیرای مراجعان به منظور تزریق واکسن و ارایه آموزش های لازم هستند و این آمادگی را داریم در صورت وجود تقاضا در نوبت عصر نیز به ارایه خدمات بپردازیم.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهر خاطرنشان کرد: هدف ما در حوزه بهداشت و درمان حفاظت از سلامت عمومی، جلب رضایت شهروندان و ارائه خدمات با کیفیت بهداشتی به مردم است و امیدواریم با همراهی مردم و تلاش همکاران این مهم محقق شود...
خبرنگار:جمشید غضنفری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha