آمادگی کامل فرودگاه کرمان برای میزبانی از حاجیان

مسئول عملیات حج اداره کل فرودگاه های استان کرمان با تأکید بر حفظ وحدت و انسجام یکپارچه تمامی ارگان‎های مسئول در عملیات حج تمتع ، از آمادگی کامل فرودگاه کرمان برای انجام عملیات بازگشت زائران خانه خدا خبر داد.

به گزارش  خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علی کاربخش راوری مسئول عملیات حج اداره کل فرودگاه‌های استان کرمان با تأکید بر حفظ وحدت و انسجام یکپارچه تمامی ارگان‎های مسئول در عملیات حج تمتع ، از آمادگی کامل فرودگاه کرمان برای انجام عملیات بازگشت زائران خانه خدا خبر داد.

کاربخش ضمن ابراز رضایت از فرایند اعزام زائران خانه خدا به سرزمین وحی اظهار کرد: آمادگی کامل را برای مدیریت هرچه بهتر عملیات بازگشت زائران خانه امن الهی به وطن داریم و تدابیر لازم در این زمینه دیده شده است.

وی در ادامه ضمن تشکر از کار تیمی و جهادی که توسط ارگان های دخیل در عملیات رفت حجاج به سرزمین وحی انجام شد، گفت: در پروازهای رفت ۱۳۰۴ حاجی در قالب پنج سورتی پرواز به خانه خدا اعزام شدند که پروازهای برگشت نیز به همین میزان خواهد بود.

مسئول عملیات حج اداره کل فرودگاه‌های استان کرمان افزود: پروازهای بازگشت حجاج توسط شرکت هواپیمائی جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ تیرماه به مدت دو روز و با پنج سورتی پرواز از مقصد جده به کرمان انجام خواهد شد.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها؛ کاربخش تأکید کرد: کارکنان تمامی ارگان‎ها باید اصل صیانت و رعایت حقوق شهروندی و تکریم را با ارتقای سطح کیفیت خدمات برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران حج تمتع و تحقق حقوق شهروندی سرلوحه کار خود قرار دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha