پذیرفته شدن نمایش « قصه هایی که سوفوکل برای ما نگفت » در اولین جشنواره ی سراسری تئاتر راز کهن شیراز

نمایش " قصه هایی که سوفوکل برای ما نگفت " به نویسندگی و کارگردانی محمد جواد صفایی از شهرستان لامرد، در مرحله بازبینی اولین جشنواره سراسری تئاتر راز کهن شیراز پذیرفته شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت طبنا) از فارس؛ هیئت انتخاب آثار اولین جشنواره سراسری تئاتر راز کهن، پس از بررسی ۲۰۴ اثر دریافتی، ۲۸ اثر منتخب را برای حضور در مرحله بازبینی این جشنواره اعلام کرد که نمایش " قصه هایی که سوفوکل برای ما نگفت" از شهرستان لامرد، نوشته و کار محمد جواد صفایی همراه با یک نمایش از شیراز بعنوان نماینده های تئاتر استان فارس در این جشنواره انتخاب شدند.


محمد هنرپیشه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لامرد بگفت :  پذیرفته شدن نمایش " قصه هایی که سوفوکل برای ما نگفت" به نویسندگی و کارگردانی محمد جواد صفایی را در جشنواره سراسری تئاتر راز کهن شیراز تبریک گفته و ضمن تقدیر و تشکر از همه عوامل و دست‏ اندرکاران، تداوم موفقیت های این گروه نمایشی را از درگاه خداوند بزرگ مسئلت نمود.


محمد جواد صفایی این اثر را اقتباسی آزاد از آنتیگونه ی سوفوکل می خواند که برای روزگار ما بازنویسی شده است.


گفتنی است این نمایش در دی ماه سال ۱۴۰۰ با نام «آنتیگون » در تماشاخانه ی شهر لامرد برروی صحنه رفت و مورد استقبال مخاطبین بسیاری قرار گرفت.
شایان ذکر است طبق گاهشمار اعلام شده ،این جشنواره در مهرماه سال جاری در شهر شیراز برگزار خواهد شد.


خبرنگار : جمشید غضنفری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha