۵۵ درصد از تست های دریافتی در مرکز کووید-۱۹ شهرستان مهر مثبت شد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهر از مثبت شدن حدود ۵۵ درصد از تست های دریافتی در مرکز کووید-۱۹ و افزایش مراجعان سرپایی کووید به بیمارستان و مراکز جامع سلامت شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از فارس، روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهر، سرپرست این شبکه با اشاره به افزایش مراجعان برای انجام تست PCR  و مثبت بودن بیش از نیمی از موارد گفت: در روزهای گذشته شاهد افزایش چشم گیر مراجعان سرپایی دارای علائم خفیف و در مواردی با علائم شدید بیماری، به بیمارستان و مراکز درمانی شهرستان بودیم.
مهندس «هادی اکبری» با اشاره به مثبت شدن ۵۵ درصد از تست های گرفته شده از مراجعان به مرکز منتخب کووید-۱۹ شهرستان، اظهار داشت زنگ خطر ورود به موج هفتم کرونا در شهرستان به صدا در آمده که این بسیار نگران کننده است و حکایت از کاهش توجه به شیوه نامه های بهداشتی دارد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهر، با بیان اینکه به واحد نمونه گیری و انجام تست کرونا در مرکز منتخب کووید-۱۹ شهرستان مهر فعال است ابراز داشت: یادآوری روزهای سخت دو سال گذشته، ضرورت تزریق نوبت یادآور واکسن و استفاده از ماسک بر اساس شیوه نامه های ابلاغی را در تمام جامعه بعنوان یک مسوولیت اجتماعی را نشان می دهد.
تمامی مراکز جامع سلامت شهرستان مهر در نوبت صبح آمادگی واکسیناسیون تمام گروه های سنی واجد شرایط، بر اساس برنامه کشوری را دارند و تمامی واکسن ها نیز مطابق با تنوع واکسن های  موجود در کشور می باشد.
خبرنگار جمشید غضنفری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha