رئیس جمهور به قول خود درباره دریاچه ارومیه عمل نکرده است

نماینده مردم ارومیه در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: شما به عهد خود عمل نکرده اید، شما که می خواهید مشکل زیست محیطی منطقه غرب آسیا را حل کنید، در حل بحران دریاچه ارومیه مانده اید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت، روح الله حضرت پور طلاتپه در نشست علنی امروز (شنبه، 25 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به دولت و وزیر نیرو گفت: این حرف دل مردم ارومیه، استان آذربایجان و بسیاری از مردم کشور است، در مورد وضعیت اسفبار ارومیه است، نه تنها ارومیه بلکه همه دنیا برای این دریاچه فریاد می زنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس یازدهم افزود: با همه فریادها، اما وزیر نیرو و همه کسانی که در این حوزه مسئولیت دارند، به خود زحمت نمی دهند که حتی درخصوص وضعیت این دریاچه صحبت کنند، انگار نه انگار که 95 درصد این دریاچه خشک شده است! انگار نه انگار که زندگی 15 میلیون نفر به خطر افتاده است! انگار نه انگار که هزاران میلیارد بودجه با سوءمدیریت از بین رفته است!

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: شما به عهد خود عمل نکرده اید، شما که می خواهید مشکل زیست محیطی منطقه غرب آسیا را حل کنید، در حل بحران دریاچه ارومیه مانده اید. انتظار داریم نماینگان دولت فوراً در منطقه حاضر شده و از وضعیت دریاچه ارومیه بازدید و با مردم صحبت کنند. دولت مردمی باید به مردم در عمل اهمیت دهد و نه تنها در شعار ادعای مردمی بودن داشته باشد.

حضرت پور در تذکر دیگر خود با انتقاد از وضعیت حقوق بازنشستگان اظهار داشت: دولت با افزایش ناچیز 10 درصدی حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی برای بیش از یک و نیم میلیون بازنشسته تامین اجتماعی در کشور نارضایتی ایجاد کرده و لازم است تا فوراً این موضوع اصلاح شود. موضوع حقوق بازنشستگان کارگری نیز از ضروریاتی است که باید رسیدگی شود که مجلس با رأی خود افزایش غیرقانونی دولت را ابطال کرد و انتظار است هر چه سریعتر این موضوع ساماندهی شود و فرزندان بازنشستگان که نیازمند حمایت پدران و مادران خود هستند، چشم انتظار اقدام دولت هستند و لازم است بدون فوت وقت نسبت به اصلاح حقوق بازنشستگان تصمیم گیری شود./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha