سازمان برنامه نسبت به سیل زدگان سال ۱۴۰۰ بی توجه است

نماینده مردم میناب در مجلس گفت: آقای رئیس جمهور شما در حالی وعده ساخت سالانه یک میلیون مسکن را به مردم داده اید که سازمان برنامه و بودجه در بازسازی سرپناه افراد سیل زده تعلل می کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت ، حسین رئیسی  در نشست علنی امروز (یکشنبه، 26 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور، گفت: بی توجهی برخی مسئولان به ویژه مسئولان سازمان برنامه و بودجه نسبت به افرادی که در سیل سال 1400 سرپناه خود را از دست دادند ادامه دارد چرا که 6 ماه از این سیلاب می گذرد اما هنوز سازمان برنامه و بودجه این پرونده را به دولت نبرده و از فیلتر سازمان عبور نکرده است.

نماینده مردم میناب و رودان و جاسک و سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای رئیس جمهور شما به مردم وعده ساخت سالانه یک میلیون مسکن و 4 میلیون مسکن را طی 4 سال داده اید اما اکنون مسئولان سازمان برنامه و بودجه برای بازسازی سرپناه افرادی که به دستور مسئولان اجرایی خراب شده است تعلل می کنند.

وی همچنین با تذکر به وزیر نفت، افزود: پروژه خط انتقال گاز به شهرستان های میناب، سیریک و بشاگرد بسیار به کندی پیش می رود لذا انصاف نیست استانی که خود پالایشگاه گاز دارد از داشتن گاز محروم باشد. از طرفی امروز بسیاری از صاحبان صنایع که در طرح توسعه سواحل مکران سرمایه گذاری کرده اند از نداشتن گاز گله مند بوده و این تولیدکنندگان منتظر رسیدن گاز هستند لذا با توجه به نرخ بالای بیکاری به وزارت نفت تذکر می دهم که این موضوع را به جد دنبال کنند./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha