رئیس نهاد راهبری و پایش طرح‌های توسعه شهری تهران منصوب شد

شهردار تهران طی حکمی محمد جواد خسروی‌پور را به عنوان رئیس نهاد راهبری و پایش طرح‌های توسعه شهری تهران منصوب کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، شهردار تهران طی حکمی محمد جواد خسروی‌پور را به عنوان رئیس نهاد راهبری و پایش طرح‌های توسعه شهری تهران منصوب کرد.

در این حکم آمده است: با عنایت به بند ۳-۱ موافقتنامه سه جانبه همکاری و مشارکت وزارت راه و شهرسازی، شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری تهران سال ۱۳۹۸ و برابر مصوبه شورای عالی نهاد راهبری و پایش طرح های توسعه شهری تهران ۱۴۰۱/۰۳/۲۵، نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جنابعالی به موجب این حکم به مدت چهار سال به سمت «رئیس نهاد راهبری و پایش طرح های توسعه شهری تهران» منصوب می شوید.

رئیس نهاد راهبری و پایش طرح‌های توسعه شهری تهران منصوب شد

در ادامه این حکم عنوان شده است: با توجه به اهمیت تحقق طرح های توسعه شهری تهران و نقش تاثیرگذار آن در رشد و توسعه این کلانشهر، انتظار می رود با بهره گیری از توانایی نیروهای متعهد و متخصص و انجام برنامه ریزی مناسب، هدایت و راهبری تحولات فضایی، کالبدی و عملکردی شهر تهران، پایش دائمی و نظارت بر تحقق طرح های جامع، تفصیلی، موضوعی و موضعی به همراه بازنگری و پیشنهاد اصلاحات مورد نیاز این طرح ها، زمینه سازی برای دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات و طرح های توسعه شهری از طریق تشکیل بانک اطلاعات یکپارچه طرح ها محقق گردد.

در پایان حکم آمده است: توفیقات روز افزون شما را در ایفای کامل مسئولیت محوله در تحقق شعار «تهران؛ کلان شهر الگوی جهان اسلام» از خداوند منان مسالت می نمایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha