منتظر امضای قرارگاه خاتم الانبیا برای پارک هاشمی نژاد هستیم

شهردار زنجان گفت: امروز قرارداد قرارگاه خاتم الانبیا برای پارک هاشمی نژاد با اعتبار ۱۳۴ میلیارد تومان را امضا کردیم و منتظر امضای قرارگاه خاتم الانبیا هستیم و با توانی که این‌ قرارگاه دارد اگر ورود کند ،پروژه های دیگری نیز واگذار می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ، علیرضا فیروزفر ظهر امروز در پایان بازدید خبرنگاران از پروژه‌های شهرداری زنجان، با بیان اینکه مدیریت شهری امروز به لحاظ مدیریت عملکرد با مدیریت شهری دهه‌های گذشته تفاوت بسیاری دارد اظهار کرد: یکی از عوامل اصلی آن مجازی شدن رسانه است.

وی تصریح کرد: هر فرد با مجازی شدن رسانه برای خود یک رسانه شده در حالی که در گذشته در فضای محدودی اطلاع‌رسانی می‌شد و همین باعث شده بود رسانه ملی بیشترین تاثیر را داشته باشد اما امروز برعکس است.

شهردار زنجان با بیان اینکه هرکس با یک گوشی  موبایل می‌تواند امروزه  یک موضوع را ۱۸۰  درجه وارونه نشان دهد افزود: نمی‌توان گفت در این فضا در مدیریت شهری رضایت صد درصدی را در مردم شاهد باشیم و در این رسانه ها نیز با تحقیق و بررسی ابعاد درست کار را به اطلاع شهروندان برسانند.

فیروزفر با تاکید بر اینکه فضای مجازی باید در اختیار  رسانه اصحاب رسانه و اهل فن باشد، افزود: انتظار دارم رسانه‌ها فضای مجازی را در دست بگیرند زیرا بزرگترین رسالت امروز اطلاع رسانی درست در فضای مجازی است و این سطح آگاهی مردم با عملکرد بهینه رسانه‌ها ارتقا پیدا می‌کند.

وی با اشاره با اینکه امسال جزو نوادر سال‌هایی بود که سمپاشی سر موقع شروع شد افزود :امسال یکی از نقاط قوت شهرداری زنجان سم‌پاشی به موقع فضای سبز بود و آمارهای موجود نشان دهنده این است که در این حوزه اقدامات زیادی صورت گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه کف‌سازی بازار ۳۰ سال به دلیل مدیریت بسیار سخت دست نخورده باقی مانده بود اظهار کرد:فاز به فاز  کف سازی این بازار در حال انجام است.

فیروزفر از افتتاح پروژه سبزمیدان در بازه زمانی نزدیک خبر داد و اظهار کرد: در مدیریت شهری ما هیچ نقطه‌ای مغفول نیست و این پروژه سبزمیدان با برآورد مالی امروز ۲۵۰ میلیارد تومان نیاز دارد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های فرهنگی شهرداری در ۱۷ نقطه شهر در روز عید سعید غدیر خم بیان کرد :  قرارگاه خدمات شهری یک روز درمیان برگزار می‌شود و از امروز یک قرارگاه در مورد مناطق محروم آغاز شد و اولین نقطه ورود ما نیز کوی وحدت بود.

شهردار زنجان با بیان اینکه امسال باید ۲ برابر سال گذشته بودجه محقق داشته باشیم تا پروژه‌ها و برنامه‌های موجود را به اتمام برسانیم، خاطرنشان کرد: ۱۰۰ درصد تحقق درآمدی را در چهار ماهه اول سال داشتیم .

فیروزفر با اشاره به اینکه ما مجوز و زمین ساخت پارک آبی را داریم ولی سرمایه گذار نداریم  بیان کرد: یک تیمی برای مذاکره با سرمایه داران رو اعزام کردیم که امیدواریم با خبر های خوش بازگردند .

وی در پایان گفت:  امروز قرارداد قرارگاه خاتم الانبیا برای پارک هاشمی نژاد با اعتبار ۱۳۴ میلیارد تومان را امضا کردیم و منتظر امضای قرارگاه خاتم الانبیا هستیم و با توانی که این‌ قرارگاه دارد ،پروژه های دیگری نیز واگذار می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha