تاکید بر ایجاد یک ساختار اجرایی برای ارائه خدمات به سالمندان

در دومین نشست کمیته ملی مراقبت و حمایت ویژه از گروه‌های پر خطر سالمندان بر ایجاد یک ساختار اجرایی برای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر به سالمندان تاکید شد.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت، دومین نشست کمیته ملی مراقبت و حمایت ویژه از گروه های پر خطر سالمندان در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور متخصصان و روسای سازمان ‌های مختلف برگزار شد. 
دکتر محسن شتی رئیس اداره سالمندان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این نشست، گفت: سالمندان بر اساس اصول اخلاقی، دیدگاه‌های دینی، اجتماعی، اسلامی و تخصصی، شایسته توجه و اهمیت ویژه هستند. 
وی در ادامه بر توجه به سالمندان به ویژه در پاندمی کرونا تاکید و تصریح کرد: سالمندان به دلیل بیماری‌های زمینه‌ ‌ای به عواقب سخت بیماری کرونا دچار می شوند و بالاترین مرگ و میر هم در بین آنان صورت گرفت. بنابراین با توجه به شرایط فعلی کرونا در کشور مجددا بر توجه ویژه به سالمندان تاکید می شود. 
گفتنی است در این نشست بر ضرورت بانک اطلاعاتی جامع سالمندان، ایجاد یک ساختار اجرایی برای ارائه خدمات به سالمندان و همچنین ارائه خدمات شبانه روزی به سالمندان در بخش بهزیستی و توانبخشی تاکید شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha