اجرای عملیات تراش و روکش در سطح معابر و شریان های اصلی منطقه ۱۷‌

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 17 گفت: در این پروژه، تاکنون حدود ۵ هزار و ششصد تن آسفالت و با مساحت ۳۲ هزار و پانصد متر مربع مورد اجرا قرار گرفته است.

به گزارش گروه اجتماعی  خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، محمود ترک معاون فنی و عمرانی از ادامه اجرای پروژه تراش و روکش آسفالت در سطح منطقه خبر داد و اظهار کرد: هدف از اجرای این پروژه ، ارائه خدمات ارزنده و مطلوب به شهروندان و ارتقاء رضایتمندی آنها و همچنین تسهیل در تردد در سطح معابر منطقه است.
 وی افزود: در این پروژه، تاکنون حدود ۵ هزار و ششصد تن آسفالت و با مساحت ۳۲ هزار و پانصد متر مربع مورد اجرا قرار گرفته است. همچنین از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا ۳۰ تیرماه در بیش از ده درصد از معابر اصلی منطقه معادل  ۱۰ هزار تن عملیات تراش و روکش و لکه گیری انجام شده است.
ترک تصریح کرد: عملیات تراش و روکش خیابان سجاد جنوبی و خیابان پیغمبری تا آیت اله سعیدی در سطح ناحیه یک ، خیابان متین و مسجد در ناحیه دو و خیابان شیخ محمدی و مسیر  BRT خیابان هلال احمر در ناحیه ۳ تکمیل شده است.
 معاون فنی و عمرانی منطقه گفت: در حال حاضر این عملیات در خیابان مشفق کاشانی در ناحیه یک و خیابان برادران مقدم در ناحیه ۲  ادامه دارد.
انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha