خدمات شهرداری ها الکترونیکی شود

استاندار زنجان گفت: بر الکترونیکی شدن خدمات شهرداری ها تاکید دارم ، چرا که شهرداری‌ها بیشترین تعامل را با مردم دارند. و اگر خدمات شهرداری الکترونیکی شود مراجعات حضوری مردم کاهش و رضایت عمومی را به دنبال دارد.

گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا) زنجان ؛ محسن افشارچی صبح روز یکشنبه در ستاد عمران شهری با بیان اینکه این حرکت و تحرک موجود در شهر توسط شهرداری بیشتر شود اظهار کرد: وظیفه ما در استانداری این است پشتیبان و گره گشایی کنیم تا برنامه ها با آرامش پیش برود و اگر مشکل حل شدتی باشد قطعا حل می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه کل بودجه عمرانی استان زنجان ۹۵۰ میلیارد تومان است، بیان کرد:باید از منابع موجود به نحو احسن استفاده کنیم و خوشبختانه در این موضوع نسبت درآمد به مصرف در استان زنجان بالاست.

استاندار زنجان با بیان اینکه استان زنجان در سال گذشته ۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان مالیات پرداخت کرده است، اظهار کرد: قسمت اعظم این مالیات صنایع بوده است که نشان دهنده آن است که صنایع در استان فعال است و بخشی از نیاز کشور را تامین می‌کند.

افشارچی با بیان اینکه یکی از استراتژی های نظام جمهوری اسلامی در مقابله با تحریم این است که منبع درآمدی خود را صرفاً از نفت جدا کند بیان کرد:مالیات‌های اخذ شده مردمی به نسبت درآمد است و این استان نسبت خوبی دارد .

وی با بیان اینکه  بطور کلی در سال ۱۴۰۰ از محل مالیات بر ارزش افزوده ۶۲۵ میلیارد تومان به شهرداری ها و دهیاری‌ها پرداخت صورت گرفته است افزود:  در سه ماه نخست  سال جاری نیز  ۵۲۸ میلیارد تومان اعتبار از محل مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری ها داده شده است که این رقم از ۵۰ درصد اعتبارات عمرانی استان بیشتر است.

استاندار زنجان با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ شهرداری‌ها ۴۳۰ میلیارد از محل مالیات بر ارزش افزوده پرداخت شده است افزود: در سه ماه ابتدایی سال ۳۵۰ میلیارد تومان پرداخت شده است‌.

وی با بیان اینکه  ۴۵ میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده به دهیاری‌ها  پرداخت شده است، افزود: در سه ماهه  اول سالجاری ۲۲۸ میلیارد تومان از محل مالیات کمک شده است .
این مسئول با بیان اینکه وظیفه استانداری پشتیبانی مشکلات قانونی دستگاه‌ها است، خاطرنشان کرد: استانداری در حل مشکل آسفالت ورود پیدا کرد تا کارها پیش روی داشته باشند تا بتوانیم نهضت آسفالت را برای مردم مشهود کنیم.

افشارچی با بیان اینکه در شهر پیشانی و حرکت هیچکدام از ارگان ها به اندازه پروژه شهری دیده نمی‌شود بیان کرد : مسئولین باید احساس مسئولیت کنند تا افق خدمات شهری در استان گسترش پیدا کند .

وی با بیان اینکه تاکید بر الکترونیکی شدن خدمات شهرداری ها دارم ، اظهار کرد: چرا که شهرداری‌ها بیشترین تعامل را با مردم دارند و اگر خدمات شهرداری الکترونیکی شود مراجعات حضوری مردم کاهش و رضایت عمومی را به دنبال دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha