بارندگی و طغیان رودخانه، محور رمشک در قلعه گنج را مسدود کرد

معاونت عمرانی فرمانداری قلعه گنج گفت: بر اثر باندگی و جاری شدن سیلاب انسداد جاده های روستایی رمشک در قلعه گنج برخی از محورهای روستایی بخش رمشک به مرکز شهرستان مسدود شده که تلاش برای بازگشایی آن ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد جعفر جهانگیری در تشریح این خبر، گفت: بارندگی شدید و سیلاب به جاده های روستایی رمشک و مارز بیشترین خسارت را وارد کرده است و محورهای روستایی رمشک مسدود شده که در حال بازگشایی آن ها هستیم.

وی در ادامه افزود:طوفان و گرد و خاک که از دیروز در قلعه گنج شروع شده، همچنان ادامه دارد و تمامی روستاهای بخش مرکزی و بخش چاه دادخدا قلعه گنج را در نوردیده است.

معاونت عمرانی فرمانداری قلعه گنج، تصریح کرد: این طوفان علاوه بر کاهش زاویه دید در جاده ها و سختی عبور و مرور، موجب وارد آمدن خسارت به محصولات کشاورزی نظیر ریزش خوشه‌ های درختان خرما و محصول تنباکو نیز شده است.

جهانگیری خاطرنشان کرد: در مسیرهای ارتباطی قلعه گنج به کهنوج و قلعه گنج به رمشک و چاه دادخدا، در حال حاضر هوا صاف شده اما در شهر رمشک گزارش بارندگی نسبتا شدید داریم.

شهردار رمشک نیز بیان کرد: طوفان عصر دیروز که تا صبح امروز در این منطقه ادامه داشت موجب قطعی خطوط تلفن ثابت در این منطقه بیش از یک ساعت قطع شد، که با تلاش نیروهای مخابرات این مشکل رفع شده و خطوط تلفن وصل شده است.

پردل رئیسی یادآور شد: در اثر بارش شدید باران فصلی رودخانه ها طغیان کردند، همچنین مسیر ارتباطی رمشک به قلعه گنج مسدود شده و یک تانکر سوخت فعلا پشت رودخانه روستای پیزگی گیر افتاده است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین مسیر رمشک به روستای گارو به دلیل طغیان رودخانه مسدود هست‌.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha