بازدید فرماندار ریگان از مناطق عشایری و صعب العبور این شهرستان

فرماندار شهرستان ریگان، طی بازدیدهای جداگانه ای؛ از مناطق جاده ای و صعب العبور، طرح های آبرسانی و نیروگاه خورشیدی در چندین منطقه عشایری این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم این اهالی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مراد آبیار در جریان بازدید از مناطق موکی،کل گرانریک وکشنل مناطق عشایری شهرستان ریگان، گفت: عملیات تسطیح و بهسازی این محورها با استقرار یک دستگاه بولدوزر توسط اداره عشایری شهرستان انجام خواهد شد.

وی در بازدید از روستای سبزکان از راه اندازی پنل خورشیدی در این مناطق خبر داد و  تصریح کرد: با توجه به تهیه آب آشامیدنی سالم در این مناطق اداره عشایری جهت تخصیص لوله به مناطق سبزکان، گلادون برنامه ریزی های لازم انجام خواهد شد.

فرماندار شهرستان ریگان سپس به مناطق عشایری کشنل و پیرکهن رفت و در آنجا ضمن بازدید از محل تحصیل دانش آموزان و دیدار با اهالی، در جمع عشایر این منطقه از احداث جاده جدید جهت تردد اهالی روستای کشنل به زودی خبر داد.

آبیار با اشاره به اینکه طرح برق رسانی تا روستای کل گرانریک اجرا شده است، ابراز کرد: تمام تلاش خود را برای برق رسانی سایر مناطق انجام خواهیم داد.

وی که به همراه مسئولین شهرستان جهت بازدید از منطقه پیرکهن با موتور سیکلت راهی این مناطق شده بود،  بیان کرد: به دلیل صعب العبور بودن منطقه و نبود راه مناسب به زودی جاده این منطقه احداث خواهد شد.

فرماندار ریگان، تصریح کرد: جهت تسطیح راههای مناطق کوهستانی ۴ دستگاه بولدوزر در منطقه مستقر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha