فوت یک کارگر ساختمانی در اثر ریزش دیواره چاه در سیرجان

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سیرجان از فوت کارگر محبوس شده در ساختمان واقع در کوی المهدی سیرجان که به دنبال ریزش چاه رخ داده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ آتش پاد سوم رضا یوسفی در توضیح حادثه محبوس شدن یک مقنی به دنبال ریزش یک چاه در ساختمان در حال احداث واقع در کوی المهدی سیرجان، گفت: ساعت ۱۰:۰۱ صبح امروز مورخ ۴ مرداد ماه، گزارشی مبنی بر حادثه محبوس شدن یک کارگر ساختمانی داخل چاهی در یک ساختمان در حال احداث واقع در کوی المهدی گزارش شد که بلافاصله سه اکیپ با امکانات لازم به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان هنگام رسیدن به محل حادثه مشاهده کردند در یک ساختمان نیمه ساز، کارگری که در چاه حفر شده مشغول به کار بود، بعد از تخریب یکباره چاه زیر انبوهی از خاک حبس شده است.


مدیرعامل آتش نشانی سیرجان افزود: آتش نشانان ایمن سازی لازم را انجام داد و سپس یک دستگاه بیل مکانیکی متعلق به سازمان عمران شهرداری سیرجان به داخل ساختمان وارد شد و ابتدا گودال عمیقی در اطراف آن چاه حفر گردید که با دسترسی به فرد محبوس شده و با تایید عوامل اورژانس مشخص شد این فرد جوان و تابعه افغانستان فوت کرده است.


به گفته یوسفی محل مورد نظر تحویل عوامل نیروی انتظامی سیرجان گردید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha