کلنگ احداث پایگاه شماره ۴ اورژانس سیرجان به زمین خورد

رییس اورژانس پیش بیمارستانی سیرجان از آغاز عملیات ساخت پایگاه شماره ۴ اورژانس شهری به همت یکی از خیرین این شهرستان در زمینی به متراژ ١٣٠ متر مربع خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ نبی الله حیدرپور در آئین کلنگ زنی و عملیات آغازین ساخت پایگاه اورژانس شماره ۴ سیرجان، گفت: با توجه به توسعه روزافزون شهر، از مدت ها پیش در تدارک ساخت پایگاه اورژانس جدیدی در سیرجان بودیم و طی توافقی که با دانشگاه صنعتی داشتیم، قرار بر این شد که قطعه زمینی از سوی این دانشگاه به دانشکده علوم پزشکی سیرجان اهدا شود تا با مشارکت مجمع خیّرین سلامت سیرجان، ساخت این مرکز هر چه سریع تر آغاز شود.

وی با بیان این مطالب در ادامه، افزود: در همین حال  یکی از خیرین شهرستان به نام علی شاهبداغی نیز با راهنمایی های مجمع خیّرین سلامت سیرجان، جهت مشارکت در ساخت این پایگاه اورژانس به یاد پدرشان مرحوم حاج غلامحسین شاهبداغی و مادرشان مرحومه حاجیه خانم خاور شاهبداغی اعلام آمادگی نمود.

رئیس اورژانس سیرجان تصریح کرد: با بهره برداری از این پایگاه، تعداد پایگاه های اورژانس شهری سیرجان به ۴ مرکز افزایش پیدا می کند، تا اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث سیرجان با مجموعاً ۱۸ پایگاه به کار خدمت رسانی به همشهریان و امدادخواهان مشغول باشد.

یدالله قربانی مدیر عامل مجمع خیّرین سلامت شهرستان سیرجان نیز در آیین کلنگ زنی این پایگاه از خانواده و فرزندان خیّرین مرحوم شاهبداغی و همسر ایشان تجلیل و ابراز امیدواری کرد که کار ساخت این مرکز تا اواخر امسال به پایان برسد.

کلنگ احداث پایگاه شماره ۴ اورژانس سیرجان به زمین خورد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha